|
|
|
|---|---|
|
Jag ska sätta på mitt AC Schnitzer system på M3àn snart och ville bara ha hjälp med hur man får dit fanskapet! på stagen finns två hål på vardera sida men fattas det nåt?? ska det sitta nåt i hålen som sen gummi upphängningen ska sitta i?? jag har ingen lust att hyra hall med lyft och sen inte ha allt för att kunna sätta dit det.. Skickar en länk där ni ser systemet och stagen.. Länk Tacksam för svar!! =) | |
|
Fel länk... här kommer den rätta! Länk |
|
Bmw ludde |
Det fattas ingenting, bara att montera. Bilen Länk |
| Skall man ta bort gummi bussningarna alltså??? | |
|
Nu kommer jag inte riktigt ihåg hur upphängningen ser ut, men när jag monterade ett begagnat sportsystem på en m3 e36:a förut med liknande upphängninganordning som på din bild så passade det iaf inte, utan jag blev då tvungen att tillverka egna fästen. Mvh Jens BMW CS # 5080 |
|
Bmw ludde |
Jag blir lite tveksam nu, i gummibussningarna sitter var sin bult, men jag tror att själva bultarna sitter vertikalt istället för horisontellt. Och då kommer det inte att passa? Bilen Länk |
|
Det bör passa, gummihållarna som sitter på bakre burken är fästa med två skruvar upp i karossen och sedan sitter det en bult horisontellt i varje. Så här ser hållarna ut Länk _______ //Niklas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.