|
|
|
|---|---|
|
Någon som testat dessa?? Tyckte det var billigt... Länk | |
|
jag vet ett par st som kör med Zimmermann skivorna och är nöjda med dom....klarar även ett par varv runt ringen utan och haverera. /Pelle |
|
|
Låter ju nice.. Funderar att byta till sommar... Hade ju suttit fint med sportskivor.. Mvh Jonas |
|
|
Sitter snart på min bimmer (bak till att börja med) Fördelen med dessa är att hålen LÄR vara gjutna och inte borrade vilket rimligtvis bör minska risken för sprickbildning. Som sagt bra pris oxå! Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk Pappa till Beppe Morgan William |
|
|
Är priset per par? (det står att de levereras parvis) Om så är fallet är priset riktigt bra! Om priset är per skiva, är det inte så överdrivet billigt...då finns det nog billigare alternativ av motsvarande kvalitet. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
utan att vara hundra gissar jag på att det är för ett par. Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk Pappa till Beppe Morgan William |
|
|
saxat från sidan " Tillverkade av Zimmermann i Tyskland, säljes parvis." Och grattis Johan.S!!!! /Pelle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.