|
|
|
|---|---|
|
Hejsan jag står i valet och kvalet. Ska nämligen bli far och behöver en kombi. Har ju nämligen åkt BMW nu i 5år så nån tanke på nåt annat märke finns inte. Har tänkt på en 320 touring e46 karossen. -00:er är ju tydligen en mindre motor i en -01:an. Är en -00:a jätteslö eller? Ska man satsa på en men den större motorn? Varför bytte dom motor? Har även tanke på en 528 touring. Det är ju på ett ungefär samma penar på en 320 -00-01 och en 528 -98. Vad skulle ni valt?? | |
|
Hej Första frågan: Om du är ute efter en 320 Touring, välj 170hk versionen som är trevligare. MEN vill om du skall bli farsa skulle jag nog rekomendera E39 523/528/525 touring. Större utrymmen samt en bättre prisbild. Du borde kunna få ex en 525 Touring för samma peng som en 320 170hk kombi. Som kuriosa har min blivande svåger en 320 170hk Touring -01 samt en liten knatte på 4 månader. Att kombinera storhandling a'la ICA Maxi samt liggvagn i skuffen är inte att tänka på... Därför skulle jag rekomendera en E39 istället. mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
Tänk på att E46 touringen e pytteliten i skuffen. En kompis har en sådan. Men den kanske är mer ekonomiskl att äga? Prioriteringsfråga! Som allt annat i livet... mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.