|
|
|
|---|---|
Froz-523 |
Länk De nya skyltarna ser ju ut som de gamla (före -94)! Varför detta steg bakåt månntro? |
|
För att de ska vara miljövänligare, då de går att återvinna till 100%. mvh Berg Life's a bitch..... and then you die..... |
|
| Fula som stryk. Tur att man bara använder skylt fram | |
|
Däremot förstår jag inte varför de måste vara fula bara för att de är miljövänliga, för de är ju verkligen fula. Hoppas det går att beställa en extra uppsättning skyltar innan årsskiftet så att de inte har ändrat produktionen redan! Någon som känner till detta kanske? Mvh Carsten |
|
| Aluminiumskylt är bra om man har en E24. Plasten är svår att bocka snyggt. Men varför ingen blå EU-del med "S" ? Det måste finnas på skylten enligt EU om vi inte ska säga tack och hej snart. | |
|
Det stämmmer, ser ut som gamla fula skyltar. För "smal" text. Det är inte vikten som är för tung, det är du som är för svag. |
|
|
Supersnygga! Och tillbaka till aluminium gör ju inte saken sämre. Bara att beställa sig ett par nya efter nyår!! -Hellre aluminium än plast // Martin |
|
|
Jag gillar inte tanken på att gå tillbaka till den gamla typen av skyltar av aluminium, stenskott kommer att få färgen på plåten att se helrisig ut(minns dom gamla skyltarna), dom nuvarande med ett skyddande plastskickt över håller sig ju fräscha och ser också snyggare ut med sitt tjockare typsnitt. Det är min åsikt... Mvh Micke t |
|
|
FYFAN VA FULT!!! Hoppas jag får dom gamla skyltarna nu när jag beställt... Beställde eftersom jag skulle få dom snygga... Har dom fula nu... //Cosmos |
|
|
Håller med Cartman. VAR ÄR EU MÄRKET??? Efter en demokratisk folkomröstning "tvingades" sverige in i den europeiska gemenskapen. Vakna Person....EU gick inte med i Sverige. Att det kommer ta ljusår innan en starköl på ICA kostar 5spänn har jag väl lite förståelse för?!? men att lägga till EU symbolen nu när man ändå ändrar reg plåten, kanske man skulle regga bilen i Tyskland det kanske är värt lite "bussgeld"(fort.åkn.kameror och P-böter) som är lika vanligt som att undertecknad äter frukost.he he he. Kina-Cuba-Sverige MVH Christian |
|
| Neeej!!! varför????!!! de är så grymmt fula!!.....passar nog bra på en Volvo 240 men på en BMW 745 -02??? *ryser* | |
|
Det blir ett dyrt misstag att inte ha med EU märket för säkert som amen i kyrkan kommer det ett krav från Bryssel att skyltarna måste göras om. Gissa vem som får betala? |
|
|
Äääh, inte ens belgarna har ju någon blå EU-del på sina skyltar. |
|
|
Jag tycker också att de nya skyltarna är fula. De nuvarande är snyggare... Den blå "flärpen" på skylten tycker jag är helt meningslös? I en bilkö eller på en parkerad bil kan man avgöra vilken landsbokstav den lilla blå rektangeln innehåller. Men i trafik ser jag aldrig om det står ett D eller S (eller SE som vi nu i IT-tider heter). Man ser en blå flärp som det sannolikt står en nationaltetsbokstav i....totalt meningslöst! Ännu roligare /dummare är de som klistrar dit en lite blåfärgad flärp som det står EU i ?!?!?! Hur vanligt förekommande är det att en bil som körs i EU kommer från ett icke-EU-land som också använder liten blåfärgad flärp som unionsidentitet??? Tror folk att den där blå saken är snygg eller? (För någon funktion har den ju inte!) Mvh / Micke R |
|
|
Vem f-n har bestämt typsnittet på den nya skylten? Måste vara en människa som är helt ointresserad av bilar och vars enda designutbildning härstammar från lågstadiet! |
|
|
Beställ nya plåtar före nyår så har Ni dubletter att ta fram när dom gamla blir fula :) M-Maker |
|
Erik Andersson |
FUL FUL FUL FUL FUL Ska vi tillbaka i tiden kan vi väll ta bort fart gränserna också TACK |
| Med en lilla blå EU-symbolen och landsbeteckning slipper man det STORA S-märket när man åker till Tyskland och andra länder. | |
518i slow mobil |
Herrejösses nej och hjälp.... vad hände med de fina "gamla" skyltarna.... såna här vill man inte ha.... Letar efter bra m10 2L till bra pris! |
Lasse316 |
Nya skyltarna är ju snygga!! Typsnittet på dom skyltar vi har nu har ju ingen som helst snits! Läste nånstans att det beror på produktionstekniska orsaker att dom ser så jävliga ut! Ska beställa dom nya så fort det går... |
|
Jag tycker inte att nuvarande skyltar med fetetext gör sig bra på en "gammal" bil, dvs så gammal att den inte hade sådana på från början. Kommande skyltar verkar likna de gamla och då kanske jag rentav byter ut mina slitna originalskyltar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.