AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
1.514

Motorjournalen (P Sundfeldt) bemöter tittarkritik på rejsa.nu

På www.rejsa.nu brukar debatten om MJ gå varm efter varje avsnitt. Nu verkar det ha gått så långt att Peter Sundfeldt registrerat sig på forumet och börjat svara på kritiken! Verkligen starkt gjort av honom att lyssna på de som är motorintresserade.

Gå in här och scrolla ner en bit för att läsa vad Peter skriver: Länk

Jens
Visa användare
1.438
300+
M3 Coupé -94
Kan det va han? Kanske det. Låter ju nästan så=) Ja hoppas han kikar in här oxo! Han är ju bäst/mer delar intresset jag har.

tack för tipset! =)

M POWER- När du älskar att KÖRA!!!

Min M3:a: Länk
Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
Skriver han med konstpauser? Också?
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Trettitre:
Han skriver kanske i talande form vilket borde klassas som arbetsskada ;))

Annars, om det är han, så är det bra att han bemöter kritik
(bra som dålig).

M V H
Stephan

-Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk
300+; Tror faktiskt att det är Peter himself! Ser så ut på hans inlägg i a f.

Tretretti; :D Vågar man skriva ett inlägg och blygsamt rekommendera honom att sluta med de där konstpauserna? Det enda man tänker på i hans reportage är ju att hålla reda på hur många pauser han gör...

Jens
li
1.959
liste
535i -89
Just konstpauserna är en stor del i behållningen när det gäller denne 42-åring. Det och hans - många gånger - bitande ironi gör Sundfeldt till en person man gärna lyssnar på.
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Klart det är Sundfelt. Vem kan vara så dum att man tar ett annat namn och låtsas vara någon känd person. Det vore ju fruktansvärt pinsamt.
Zx
632
ZxD
E46 M3 -03
Mycket bra av Peter!
liste; Jag är ett stort fan av Sundfeldt men tycker ändå att han borde spara lite på pauserna. Det blir lite inflation i dem om man säger... Bättre att han noga väljer sina paus-tillfällen för att de ska ge bättre effekt, t ex i samband med en "bitande ironisk" kommentar.

Jens
tycker alla ska gå in o skriva vad de tycker är bra samt dåligt med programmet så att de kanske ändrar om lite tills nästa säsong!
Ul
105
Ultim8
Ledsen att göra er besviken men jag har numera bara VW Golf
Det skulle också vara otroligt brottsligt att utge sig för att vara en annan person, känd så som okänd. Vilket jag tror skulle uppdagas ganska snabbt om det nu är så.
Kul iallfall att någon från produktion har gett sig ner till gräsrotsnivå.

/Nisse

Sugmotorer suger
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.