|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Nu har bilen både blivit servad och varit inne hos MrCap, så nu kan sommaren komma precis när den vill. Bilder: Länk | |
| Det är bara en tom sida... :( | |
|
hmm, skumt. Ta denna då: Länk |
|
|
Rickard: Bilen blev mycket fin men det var den redan innan :) Kan säga att jag spanade in din bil mer än en gång på bytbil.com och drömde mig bort :D Hoppas att du vårdar en av mina "specifika" drömbilar väl men enligt bilderna ser det ju så ut. Kul att du hittade hit till Autopower med bilen i alla fall! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
SHIIIIT, SICKEN biiil... Absolut den snyggaste coupen bmw tillverkat utan snicksnack... Nu har ja iaf fått en ny bakgrunds bild i windows HIHI.. Ha d göttt Bmw om du älskar att höras.. |
|
|
Hej Rickard Bilen blev mycket fin, jag undrar var har du köpt vingen (clubsport) och hur mycket kostar det? |
|
|
Nenic: Vingen satt på vid köp. Den bilen är nämligen utrustad med BMW´s egna Clubsport-pkt som fanns till E46 coupé under tid vet inte om det finns fortfarande. Där ingår i alla fall bland annat den vingen. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Det är väl en Clubsport? Om ja, är fjädringen stenhård som Auto Motor Sport skrev när dom testade den? |
|
| Fy fan vad fin, vad heter färgen på din skinnklädsel? rätt ovanlig är den! | |
|
Skall också lämna in min på behandling.. -motortvätt -lackbehandling (konservering) Tänkte ta det hos TidyCar här i Borås. Brukar ni andra lämna in för interiör-behandling också?? [Min ser helt ok ut invändigt.. frågan är om de kan göra underverk... :) ) Rickard B: Vad gjorde du? Johannes - Borås |
|
|
Nenic --> som Andersson_CSI skriver så är vingen standardutrustning på Clubsport-utrustade exemplar. Vet inte om clubsportpaketet finns fortfarande, men vingen borde finnas att köpa hos BMW ändå. Den måste ju finnas som reservdel. bmw_patricia--> Jag tycker inte den är speciellt hårt satt i fjädringen. Nu är jag i och för sig van vid bilar med hård fjädring, men tycker inte denna är extrem på något vis. Frågar man min mamma å andra sidan så tycker hon att den är stötig att åka i. Så det är nog upp till var och en. Men AMS överdrev nog lite i sitt test tycker jag. |
|
|
bmw_patricia--> Klädseln heter Exclusivleder nappa brombeer, utrustningskod V5BB. oooo_quattro--> Jag gjorde endast lackbehandlingen. |
|
|
Hej! ... skitsnygg bil tycker jag me.. Men en liten liten (mer?) sänkning då skulle den bli 100%ig! Mvh! |
|
| bilfreak--> Jo det där med sänkning har jag också funderat på, men det får bli ett framtida projekt tror jag. | |
|
Fin bil, och jag gillar lädret som sjutton... /Anders Länk |
|
|
oooo_quattro: Personligen tycker jag att det inte är värt att köra invändigt om man inte har en extremt smutsad klädsel, vilket är ovanligt i en skinnklädd bil. Om du har normalsmuts kan du på 3-4 timmar göra ett lika bra jobb + att du har skinnrengöringsmedel/insmörjning och vinylputs för ytterligare 3-4 genomgångar till halva priset vad du betalar på firman. Jag har använt firam till inredningen 1 gång, inte därefter ... |
|
|
När man lämnar hos Mr Cap för en "resealing", gör de även en "normal" städning av coupen och putsar fönsterrutorna ut/inv. / Joakim Länk |
|
| Snyggt jobbat. Trevlig bil, saknar min egen kupé. =( | |
| Snyggt jobbat. Trevlig bil, saknar min egen kupé. =( | |
| ufo--> jo dom gör en städning av cupén också. Kanske inte supernoga, men visst blir det skillnad. | |
|
Sket snygg bil så när som på vingen, den hade passat bättre på en MI16 eller nått... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.