|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Kan inte jag också få mejl, va? =)) jimmylarsson_86@hotmail.com Tankar billigt på SÅIFA, men hur länge till? |
|
|
Jorå... Två bilar är fler än en.. |
|
|
Tack så mycket! Tankar billigt på SÅIFA, men hur länge till? |
|
| Förlåt om jag frågar men skulle man inte kunna få ett mail?? | |
|
hehe behöver jag ställa frågan kan du skicka dom till min e34-88 också pam1025@student.skelleftea.se tack så mkt |
|
|
Kanske börjar bli lite tjatigt nu men.. xdose@spray.se för den som orkar! ;D |
|
|
skulle man kunna fåett "mätar-mail"??? MVH Jocke "Blått blink i backspegeln kan väl inte vara original??" |
|
|
Har precis inhandlat en E34 o vill oxå ha vita mätartavlor Kan du skicka ett mail till zacka@bredband.net tack på förhand ..//zacka Kör: Opel calibra Turbo Bmw 520i Bmw M535i Bmw 323i |
|
| Har skickat lite mejl..... Några kanske redan har fixat från annat håll. Isf bjuder jag på det;-) | |
|
Tackar för mätarmailet! Nu blir det klipp & klistra imorrn. "Blått blink i backspegeln kan väl inte vara original??" |
|
|
ve och fasa, min mätare går ju till 260 -vilken snabb bil jag har;-) Och nu sitter man här med en vit mätare som går till 240. Man vill ju inte ha en långsammare bil(hehe). Är det ngn som har lust att maila mig en 260kmh? "Blått blink i backspegeln kan väl inte vara original??" |
|
|
Nån som förklara för man fixar till dom här mätar-tavlorna??....vet inte ens om man vågar fråga efter att nån kunde maila till mej oxå??...om inte,länk till nån sida där man kan ladda ner??? |
|
femtjufem |
Jag har beställt vita tavlor till min E34 från Länk är hur man monterar dom utan att förstöra pekarna/visarna... Nån somvet ? Tack |
| Länk | |
|
kan ni inte skicka till mig oxå dipacalypse@hotmail.com mvh d. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.