|
|
|
|---|---|
bmw320cab |
Tjenare. Letar efter info om denna modellen gärna om det finns någon på denna sight som kanske till och med har en sådan eller liknande.? |
|
Är det samma som 316g eller? /Johannes |
|
bmw320cab |
Japp tror jag i alla fall 316g (bifuel, gas/bensin) ? |
|
Det var en här som hade problem med sin för inte alls länge sedan. Min bil: Länk /Daniel |
|
bmw320cab |
HAr sökt men inte hittat något.... Hmm någon måste väll sitta på lite info om denna modellen.?? |
|
Gå in på dne här länken o kolla: Länk Min bil: Länk /Daniel |
|
|
Angående 316g så är jag ganska säker på att merparten av de som rullar i Sverige är de som beställdes in av Göteborg Energi för uppskattningsvis 4-5 år sedan. De rullade som servicebilar, var alltid vita och hade en stor Göteborg Energi-logotyp på varje sida. Jag tror att de flesta av dessa nu sålts ut till privatmarknaden här i Sverige och främst Göteborg. Lite info om dessa bilar som rullat i GBG: · Vita (dekoren har tagis bort på de som sålts vidare) · Svart tyginredning · Baksätet har slopats för en 80 liter stor gastank. · 102 hk · mkt ovanliga |
|
bmw320cab |
Crisse du har helt rätt anledningen att jag ville ha info är pga att jag får köpa loss en sådan för 30.000kr som gåt en 15.000mil och undrar om jag skall köpa eller strunta i det för jag hittar ingen info om den...... |
|
Jag vet inte så mycket mer om dem än det jag skrev. Men 30.000 för en 5? år gammal bil är ju inte mycket. Dock förmodligen dyrare i service. Den kommer inte gå undan men miljöaspekten och billig i drift (soppa) är ju den bilens trumfkort. Säkert väldigt bra som bruksbil. Miljöbilar brukar dessutom vara skattebefriade i viss grad. Den är garanterat bra servad. Ej buskörd. Kolla med dem vad servicar och reparationer i samband med gasdriften kostar, det är det enda jag kan tänka mig som negativt. Annars som vilken E36 som helst. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.