|
|
|
|---|---|
Jurke |
snubblade in på bmw sverige och där hittade jag 1-serien. Liknar audi a3 tycker jag... någon som vet nått om när den kommer? Länk /jurke |
|
Kommer i höst! Använd "Sök inlägg" för mer info :-) Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Preminär i september priserna börjar kring 200k. 116i, 120i, 118d, 120d till att börja med. Se andra trådar för mer info. Asken |
|
| är den bilen bakhjul eller framhjuls driven? | |
|
Jag har inte sett någon antydan till att den skulle bli annat än bakhjulsdriven. Sök först, fråga sen, Bitte! Länk |
|
|
Bakhjulsdriven. Köp senaste Teknikens Värld för mycket info och bilder fakta mm. Asken |
|
|
Hade inte du beställt en redan Asken? ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Ska priserna börja kring 200k? Kostar inte en 3 serie därikring? Jaja, i vilket fall som helst så tycker jag att 1 serien är as tuff. Har väntat ett tag på att BMW ska lansera en småbil med bakhjulsdrift. =D Det är ju helt rätt. MVH Morgan. Länk |
|
|
Den kommer att kosta från 180.000 kr. |
|
|
En 316 compact kostar i dag naken 199 900:-, billigaste "riktiga" 3 serie bil (316) kostar naken ca 230000:-...... /B |
|
|
Inte naken, komfortpaketet ingår... |
|
|
Alla 3:or inkluderar dom komfortpaketet med i priset idagsläget. 1-serien kostar kring 200k. De bilar som säljs för 180k kan man nog räkna på sina 4 simfötter. Asken |
|
|
Jag har pratat med folk på BMW sverige, läst tyska och engelska tidningar, och priset kommer att börja på ca 170-180.000 Den är mindre än compacten och kan därför inte bli dyrare än den. Dessutom skall den konkurera med bilar som kostar 160-180.000 Nya 3-serien kommer enligt planerna inte att bli dyrare än dagens utan extrautrustning. Komfortpaketet tillkommer givetvis. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.