|
|
|
|---|---|
|
Hej! Nu är äger jag en BMW cab E36. Det är El-cab på bilen men kan man fälla upp/ner den på nåt sätt om den slutar funka eller så ?? Man vill inte bli stående pga cabben ??? Har ingen vindskydd. Undrar om det hjälper mycket ??? Vad kostar det på BMW eller om någon har en begagnad ?? Måste man köpa nån sats eller passar den på varje cabriolet. Tacksam för svar för den här gången! Det kommer fler frågor snart Ezi Ezi Pezi | |
| Dom som har vindskydd vet jag uppskattar det mycket. | |
|
Den ska gå att fälla ner manuellt om man drar i snöret som sitter under det vänstra passagerarsätet bak. Men dpå kopplas motorerna ur och man måste eventuellt åka till BMW verkstad för att få de isatta igen. Men det finns det nog andra på forumet som har bättre erfarenhet av än jag. vad gäller vindskyddet däremot så tycker inte jag det är så väldigt bra. Givetvis hjälper det, men jag tycker själv att det nästan blir högre ljudom man har det uppe. Men visst det fläktar ju lite mindre. Det bästa med vindskyddent enligt min mening är att man kan kägga saker i baksätet utan att de flyger iväg när man har det isatt. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.