|
|
|
|---|---|
| Hur kan man ger den bästa ljudet från 1993 320i. Vilken avgassystem rekommenerar du? | |
| Jag tycker att E36, speciellt 320, har redan gött ljud. Min nya 323 låter inte ens hälften så gött som min gamla 320 gjorde. | |
| Min 320 -93 låter gymmare än bäst typ. Perfekt volym å allt! Problemet är bara att jag inte har nån aning om vad det sitter för system på den (ej orginal) :P | |
| jag kör med simons sportavgas..ger redigt fett ljud..speciellt när det blivit varmt efter en stunds körning | |
|
jag skulle vilja ha vassare ljud, men är rädd för bröööl-bas ljudet .. som jag hade på min tidigare 325 med okänt sportavgas (liknande 240 avgastrimm) :P finns det något sportavgas som endast ger en liten skillnad i ljudet? |
|
| Mitt :P Önskar jag visste vad jag hade, men det låter så jäääävla härligt! måste göra nån ljudupptagning nån dag :P | |
| Det fetaste ljudet jag har hört någonsin är en bmw 325 med en sportljuddämpare från hamann men då får du betala för det också ca:6000 kr | |
|
Mushkot vi får väl träffas nångång så kan jag lyssna (sno) ditt =) PS. är det du som brukar hänga i #nas][ ?! |
|
| Men är inte själva grejjen med en BMW att den skall vara så tyst som möjligt...?? Min låter knappt någonting... lite lätt vindbrus när man kommer över 150, annars är det som i graven - tys(k)t och lugnt ;-) | |
| Al jasså det är din BMW med angel eyes? Haha en lulebo..tufft :P | |
|
jo angeleyes bland annat. :) gammal bild i autop. galleriet ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.