|
|
|
|---|---|
|
Nu är det så här att jag ska koppla in en CD spelare i min E30. det är inte det jag behöver hjälp med, men den gamla bandaren som sitter i nu är i princip omöjlig att få ut, vad ska man göra?? tacksam för snabba svar! | |
| har du kollat o provat trycka in 2-4 små spikar på sidorna av stereon. brukar sitta spärrar i monteringsramen. | |
|
har inte provat, men ska göra det imorgon. om inte det fungerar så blir det väll å ta fram en hammare=) |
|
| Hehe, beprövad metod. Gjorde likadant med en gammal bandare jag hade. Akta så du inte skadar panelen runt om bara :) | |
|
Fick ut bandaren..men jag tror inte att den skulle fungera nå mer..allt går bra med lite våld, å vad jag såg så tror jag inte att panelen tog någon skada. Tur var ju det |
|
| annars kan man ta bort den svarta panelen på stereon först med en liten skruvmejsel, typ böja upp den försiktigt, sedan sitter det 2 spärrar, en höger och vänster lägnst upp, dem böjer man nedåt medans man drar ut stereon =D..så vare iaf på min org. bavaria exklusive (tror jag den hette)... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.