|
|
|
|---|---|
|
Jag skall göra en kopparpakning till min 325a för att sänka kompet men måste ha måtten på dem ingen som har en länk????? /Johan | |
|
Ingen som vet????? va man kan köpa tjockare topp pakningar?? /Johan |
|
| Köhler har ju diverse packningar! | |
|
Va har dom för någon adress?? /johan |
|
| Kommer inte ihåg... du kan få nummret om du vill? | |
| Köhler: 0346-310 49. Mvh K. | |
| tänkte mer webb adress | |
|
den packningen kostar 3000 johan... köp en bitt koppar hos en plåtfirma så ska du få en mal av mig på köpet av turbo kittet.. byt även topp bultarna till insex med 12,9 i hårdhet micke Iron M/// |
|
|
Vet du vad Motornords insex bultar till toppen har i hårdhet??? Till M20! |
|
| toppen! | |
|
Iron: Har du en mall?? kan du skicka?? pris? e-Mail Cad? BMW 325 Turbo.... WWW.REPTIL.NU www.supramannen-racing.com |
|
|
christian l: vet inte vad de är för hård het på dom men de borde stå på hur hårda dom e.... ekman: de e bara å göra en mall effter den gamla packningen juh antingen i alu eller stål Iron M/// |
|
|
IRON:: ok tänkte bara va lat... BMW 325 Turbo.... WWW.REPTIL.NU www.supramannen-racing.com |
|
|
Köhler har dom ingen hemsida??? /Johan |
|
|
Länk Logiskt..... Jag har dxf på topppackningar o en del annat för M20/M30 /Per |
|
|
Vet faan inte hur jag skall göra...om jag skall tillverka en topp pakning själv eller om man skall köra är dom dyra en turbo pakning? O om jag skall göra en själv hur tjock koppar skall man göra den i o hur gör man den??? /Johan |
|
|
Men kan du inte pilla på lite olja på toppen, och sedan lägga mot en papp skiva så får du ju en perfa avgjutning av hur du ska klippa och pula ihop en packning! Så jag tillverkat diverse packningar med KANON resultat! Även en mjölk kartong duger som packning till vissa saker ;) Så det gäller bara att vara påhittig och utforska varje galen ide! |
|
|
Okej...men det bästa måste väll ändå va att ha koppar pakning??? eller någon som vet?? /Johan |
|
| Dum fråga kanske, men kan man inte använda den packning som redan sitter på toppen som mall?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.