AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.098

Frågor om Milos bil & Europeisk bilimport i Gbg

Be
216
Betioveåtta
MB C63 - 2010
Hej!

Har på Tv4:s texttvsidor sett att det finns gott om 540 hos Milos bil i Karlstad. Någon som har erfarenhet eller vet om denna firma är seriös.
Samma frågor gäller Europeisk bilimport i Gbg.
Tacksam för svar

// Martin
Sök i forumen efter tidigare inlägg, Milos Auto har varit uppe förut!

/Gunnar.

Mvh Gunnar, BMW 540IA-93.
ch
34
choden
530iAT -01
När det gäller Europeiska bilimporten Gbg så kan jag säga, nja..... Jag köpte min f.d. 528i -96 Mycket problemfri bil. Fick bra kontakt med säljaren, fast jag tror han har många upplagade krockade bilar. Det var säkert min också eftersom den började rosta på slutet, men det var i så fall mycket bra gjort för bilen gick rakt och utan vibrationer (sålde bilen när den gått 16.000 mil) och man kunde inte se några skarvar el.dyl. Det är säkert ingen fara att handla av honom, han har funnits ett tag nu och det måste ju betyda att folk handlar där (jag gjorde ju det). MEN kolla bilarna och kolla upp affären för på EN fin bil kanske han har fem tvivelaktiga.
Europeiska Bilimporten i Gbg är en mycket seriös firma. Ägaren har varit BMW handlare i Sverige och har importerat sedan -85. Bilintresserad pedant som inte tar hem något med tvivelaktig historia.

Vet inte vart 'choden' fått sina uppgifter om tvivelaktiga bilar ifrån, men förmodligen inte från kunderna.

ALI
jag köpte faktiskt oxå en 325 coupe av janne på europeiska bilimporten
den va så där ,nybesiktigad o allt ?????
men katten va paj så jag vet inte hur den hade blivit besiktigad
det finns ju lite si o så med hans bilar
naturligtvis inte alla bilar
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.