|
|
|
|---|---|
| Länk tycker den är lite väl dyr men få höra era åsikter.. | |
| Visserligen har bilen en hel del utrustning, men den saknar VANOS och har gått väldigt långt. Så jag tycker den bör ligga runt ca 30.000:- | |
|
instämmer med per_j82 : cirka 30k känns rimligt. Kanske drar de förmodat ovanliga fälgarna av märket "schizzer" upp värdet? :-) Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
enligt min mening så på tok för mycket för 92 525 som gåttt 29tmil max 30000kr MvH Bmw 4-ever |
|
|
Hehe..vad är Schizzer för något? :)) Inte är det AC Schnitzer-fälgar på den bilen iaf. /Lazze Länk |
|
| men har ni tänkt på det den ät svenskåld? jag tänkte åka och kolla på den idag.. men reagerade starkt på priset.. vad gör jag? han verkar inte kunna pruta heller.. | |
|
Kvittar var den är såld, den har ändå gått 30k mil. För samma pris som han begär finns bilar som gått 17-20, även svensksålda! Lätt som en plätt - om han inte vill diskutera priset: åk inte och kolla, det finns fler fiskar i sjön! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
| okej men om man ser det från min synvinkel.. han vill byta den mot min 735i 91a som gått 32770 mil.. plus pengar.. hur tänker ni då?? behöver hjälp | |
| var och kollade på bilen.. den var inte i bra skick för 45000:- motorhuven var ner mattad med sandpapper såg hemskt ut.. spoilern var knäckt sen hadde rost kommit i en skärm och i dörrarna.. 29555 mil kunde pruta till 40000:- en omlackering på huv o lagning av spoiler behövs sen var bilen obesiktad och avställd.. då kommer det ju dom kostnaderna plus skatten.. varför finns det sånna säljare? | |
| ja, visst folk förstår man sig inte på.. Varför berättar aldrig säljare hur bilarna är via telefon.. Har själv åkt flera hundra mil i onödan pga att folk ljuger.. Tror dom att man skall köpa ett vrak bara för man åkt långt?? | |
|
sungam123, Skulle du inte byta mot din bil? Då är väl igentligen det intressanta vad mellanskillnaden blir? Jag tycker dock att det låter som alldeles för mycket pengar för den bilen, men om du får alldeles för mycket pengar för din bil vid ett byte så går det ju jämt ut så att säga =) Som min fru brukar säga: Ni män blir inte äldre det är bara leksakerna som blir dyrare! :) |
|
| jo det värsta av allt var att han ville ha 30000:- i mellan.. jag skrattade.. | |
|
Sungam123, I det skick du beskriver bilen så är den värd max 20 000:-, vilket bör vara ungefär samma som din nuvarande bil. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Ifråga om priset så visst är det högt men fatta om han får ut d, då e han en MYCKET bra säljare! =) Många som försöker på blocket med hutlösa priser eftersom de e så många riktiga rookies som är där å letar så förvånad e ja då verkligen inte! =) B M W - Do I need to say more! Länk |
|
| Kalle - menar du att en 735 -91 är värd 20.000? Elakt! :) | |
|
Liste, Om den gått 33k mil och i normalt skick därefter så: Ja :-/ Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Bara att backa mätaren på en 33000-milare till 23000 som alla andra e32 91or och annonsera ut den för 38k:) Ingen ser ngn skillnad och förmodligen kommer man aldrig någonsin att märka av det. BMW CS #5139 |
|
| Ah - missade det! :) Annars hade värderaset på min pärla varit lite väl stort för min smak... :) | |
| Kalle Hansen: Du vet att utrustning inte är värdelöst va? Vad kostar inte ett begagnat M-paket? Sen har den klima vilket är många som vill ha. Jag tror han kan få minst 35 k. | |
|
Varför är 30 kmil mycket? Om den är bra skick så gör det väl inget, jag tycker att den är värd det han vill ha. Den ser väldigt fin ut och har bra med utrustning, att den inte har vanos som någon påstod tycker jag att det bara en fördel. Slipper bytas, är den körd av en med tung högerfot så är säkert sliten. Hade jag inte haft min e39:a så skulle jag köpa den för 40 ganska lätt. Att den är svensksåld har inte betydelse för mig allafall. . Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.