|
|
|
|---|---|
|
Helloj!! Var får jag tag på en sänkningssats till en 525-89 till ett bra pris?? Hur mycket skall bör man sänka för att få ett bra stuk?? M.V.H/Rogge | |
| Jag sänkte min förra 525-89 med H&R 35fram och 10bak, blev snyggt stuk på bilen. | |
| Var köpte du satsen?Pris? | |
| Tror det var på Däckia i Helsingborg, var någon stylingfirma i Göteborg som skicka den ner till Hbg så jag kunde hämta den på Däckia. Kommer tyvärr inte ihåg adressen till sidan. Priset var nog runt 2400, om jag inte minns helt fel. Men resultat blev kanon. | |
|
www.europabildelar.se dem är rätt billiga på sänksatser.Har själv köpt en gång,belv kanon.Kolla i utförsällning kanske finns just till din bil för billigare pris.Annars kolla i deras utbud bara lycka till 0km/h - Ventilsmatter 4sek |
|
|
www.europadelar.se Fel på ovanstående 0km/h - Ventilsmatter 4sek |
|
|
Europadelar är dyra (förhållandevis) Köp på Micro, då får du "Kilen Röda" Svensktillverkade kvalitetsfjädrar. 1498:- |
|
|
Mekonomen har för 1598:- Micro 1498:- "Kilen red" (Lesjöfors) |
|
|
www.djsdack.se Levererar H&R till bra priser. |
|
|
Vad är detta?? Sänker ni med Bara fjädrarna? Skulle aldrig göra så. Det blir mycket bättre med stötar som är till för sänksatsen ifråga! alfatok.... |
|
|
Kolla här: Länk MVH M-ogge |
|
| kan man inte köpa bara "fram sänkningssats" alltså bara till fram hjulen, tycker inte de behövs nån sänkning på bakhjulen på min e34 iaf men fronten skulle behöva några cm. . . | |
|
diapee: Du kan köpa bara framfjädrarna om du beställer till en 525 touring med nivåreglering för då får du bara fjädrarna fram eftersom man inte ska sänka dom bak för då får nivåreg. fnatt. |
|
|
Finns ju vissa satser som sänker 35/00, vilket väl talar för att man får bakfjädrar av standardlängd. Inget att vara ledsen över, då det är nya grejjer. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.