|
|
|
|---|---|
|
Tjena alla glada. Nu är våren här, och jag vill fortsätta modda bilen lite. Jag är just nu sugen på m3 speglar (original) Så min fråga, nån som vet vart man kan köpa m3 speglarna original förutom hos BMW? Jag älskar märket bmw, men servicesnubbarna på Bmw har nog fått det om bakfoten, sä jäkla kassa på service är dom. Så om det är någon som vet vart man kan köpa det, eller om det är nån som har nån "kontakt" i Tyskland eller dylikt, hör gärna av er. Tills dess, kör lugnt, sommaren har inte börjat än...bli inte av me körkortet... | |
|
George: Bmwspec har orginal speglar. Länk Sök först, fråga sen, Bitte! Länk |
|
| Vad kostar spejlarna på BMW då? | |
|
Men dom har väl me powerfold alternativet? För det är det jag är ute efter, och Wendtan snart kommer det bilder på min bil oxå. Och Morten för din del oxå...hehe |
|
|
George: Både bmw orginal och den tysk tillverkade replikan som bmwspec. har, har powerfold. Jag ser fram emot bilderna! Blir de något litet videoklipp/ljudlkipp på eisenmann systemet med? Sök först, fråga sen, Bitte! Länk |
|
|
Ska försöka få me det oxå. Så dom säljer original och, replikor me powerfold? Men jag har inte hittat några priser, jäkla konstigt. |
|
|
Ja både orginal och replikor med powerfold. Kolla här för priser Länk Sök först, fråga sen, Bitte! Länk |
|
| mds har manuella för 549:- /par | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.