|
|
|
|---|---|
Andie_83 |
Se länk. Var där inte M3 speglar på sedan eller? Tacksam för svar Länk MVH //Andy msn: andy_tibab@hotmail.com |
|
Snodda troligtvis. Han har väl tröttnat på att få speglarna avbrutna, vilket är ett vanligt M3 problem. Mr C |
|
| Kan det vara för att den är limo versionen? Kanske tillval? Endast speckulationer:) | |
| Sleeper? | |
|
Bayerischemotor: Limo´n hade likadana speglar som coupe´n.. |
|
|
Kanske förste ägaren var en pensionär som ville ha bättre koll bakåt? Jag har sett M3:or som har haft "standardspeglar" från fabrik. Allt går att beställa... "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
| Är inte sidokjolarna också "icke M3" har för mig att de ser annorlunda ut? Eller är jag ute och hojjar? | |
|
Sörpan: Bryr sig pensionärer om backspeglar? Min erfarenhet är tvärt om... :-) Förmodligen har ägaren tröttnat på att köpa nya backspeglar efter alla stölder. För övrigt en riktigt smakfull M3. Gillar originalutförande och sedanmodell. Lustigt nog är ostylade E36:or mer unika och snygga än stylade dito. |
|
|
det är ju inga m3 lister heller!!! tror inte det är en m3!!! Länk |
|
osby0479 |
Kolla in motorn !!! Visst är det en M3:a Har samma lister på min ! |
|
Hej på er !! Listerna är "M3" lister, hade samma på min limo 98- dvs utan M3 emblem på.. Däremot är jag liksom Hubbe lite osäker på om det är org kjolar, det ser inte så ut ialla fall.. Min 98- var beställ utan modell betäckning på bakluckan och jag hade inte heller emblem på sidolisterna.. Någon som har en limo med emblem lr hade inte limon det ? (På sidolisterna alltså) |
|
|
Angående kjolarna så är det orginal M3 sedankjolar. M3 coupe kjolar är extrautrustning på M3 sedan. Många beställde nog med coupekjolar då de ser lite agressivare ut alt. att de ingick i något "paket". /Rickard |
|
|
Rick: Var har du fått det ifrån att sedanen skulle ha "vanliga" kjolar ? Dom M3 limo jag har sett har alla haft likadana kjolar som coupén inkl min egen limo och dom var varken special beställda LR ingick i något "paket" Mvh Jimmy |
|
|
Dom flesta M3 limos jag sett har INTE dom vanliga M3 kjolarna. Dessa ser mer ut som vanliga 325 kjolar eller nåt fast nerlackade. Inte speciellt snyggt. ///M3 |
|
|
Ok.. Innan jag köpte min 98- så tittade jag säkert på 8-10st limo´s och alla hade sk coupe´ kjolar.. Min tidigare bil: Länk Jag kan IOFS hålla med om att på BILD det vara svårt att se vilken typ av kjolar som sitter på.. |
|
|
Det enda som skiljer på kjolpaket mellan Limo & coupe´ (utsende-mässigt) är föresten att äldre M3 limo inte har "läppen" på front- spoilern... Har för mig att den kom även på limon till 97- Mvh Jimmy |
|
|
Kan det föresten vara så att även kjolarna ändrades till 97- på limon ? Dom jag har tittat på har alla varit 97- och framåt... HIttade denna 97- på blocket Länk |
|
|
Jemej: Såg att din M3 Limo var en -98 och den som är till salu är en -96. Då är det nog så att mellan -95 - -96 var de "vanliga" kjolarna standard och from -97 (iochmed faceliften) så är M3 coupe kjolar standard. /Rickard |
|
|
Rick: Det låter ju som om det skulle kunna vara så.. Mvh Jimmy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.