|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
518i slow mobil |
superbra. Hoppas det blir bra med ljusrören.... Ser du en BMW, hälsa med ljustutan..... |
|
Det finns ett ställe på denna sajt för en bild på ~frille~s bil. Varför måste dom heter den. Felix Icq#133904233 |
|
|
Så bra att du har sagt vad du tycker om neon idag da. Kan du ju gå och lägga dig och sova gott o tänka på en ny trevlig dag. Rydberg |
|
518i slow mobil |
tycker att lagom är bäst.... ha hela bilen i neon är smaklöst, men lite lagom är bara en upplyftning av en snygg bil... Ser du en BMW, hälsa med ljustutan..... |
|
--> Felix.. va bra då.. då kan du väll länka sidan "varför måste dom?"sidan från din egen sida.. www.vembryrsigvaddusäger.se |
|
|
Tjennare...Jag har haft lysrör under min bil..När man kör till stan (hbg) så lutade sig alla ner bara för att se ljusen, även alla pekar m.m man får mycket uppmärksammhet : ) Som é välldigt kul, men efter ett tag så tröttnnade jag så jag har monterat av dem....Det é alls inte svårt att montera ditt dem två skruvar och dra jorden till minus och plusen till en säkring och sedan in till en strömbrytare inne i bilen så man kan stänga av dem när man möter farbror polisen....det é ju olagligt....Men jag har fortfarande ljesen kvar på huven...Man bytar ut sina spolarmuntsyecken till ett par andra med ljuse i....Det é mycket snyggt....Jag var en av dem förste som hadde det inne i stan (hbg) men det blir tråkigt sen, när alla börjar med ljuse på huven....men det var ingen som hadde det under bilen, men sen så kommer alla fram och frågar var man har köpt det, så det é en tidsfråga när alla andra kommer med det under bilen??? Men ha det |
|
slimjim |
det är inte olagligt att ha lysrör under bilen. bara man inte ser rören har polisen sagt. |
|
oki.. tack för hjälpen, blir väll montering såfort kyllan släpper. har oxå funderat på det där med spolarmunstyckerna, ser faktiskt ganska fräsht ut.. jobbigt bara när fler o fler skaffar.. ha`re |
|
|
Nån som vet om det går att koppla ljusrören till stereon så det dunkar till musiken... bara en kul grej... Rickard |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.