|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
tjena på er!! har tänkt att investera i sk "lysrör" under bilen.. har kollat lite annonser och så.. ngn som har tips om var man ska köpa?(egen erfarenhet) är det svårt att installera, och var e lämpligast.. under sido kjolarna? Tack på förhand.. ~fille~ | |
|
Smaken är som baken men personligen tycker jag lysrör är nåt av det töntigaste jag sett på en bil. Lite Gröna Lund-radiobilstuk. Men, som sagt, alla har vi olika smak. |
|
|
Det var väl inte din åsikt han frågade om el? Polaren köpte sina på danmobility o de har fungerat bra iaf. Rydberg |
|
|
mm.. har oxå sett lysrör där,vet du hur din polare "installerade" dom då? ha`re soft.. |
|
|
Tjena!! Jag har haft lila neon ljus under min bil.. jag köpte som hos en kille mina trakter som säljer ljud (Daniel Nidlér 0457-451117) Du bör helst inte montera dom på kjolarna av 3 anledningar..dels att väldigt lätt att du kör emot dom...Sen finns det ju alltid klåfingriga typer.Och det är inte snyggt när man ser själva neonröret..du ska bara se ljuset.. Men hoppas det får bra!! Mickqe |
|
|
tjena.. ja de blir ju inte så snyggt om lysrören syns.. syftade mer på att ha dom under/bakom kjolarna.. hur koplade du in lysrören då..(elektriskt menat) behövdes väll inte borra ngt hål under för att koppla in själva kabeln? ha`re.. |
|
| Jag koppplade in mina till stereon..remote kablen. Jag hade även neon rör under säterna så jag tyckte det blev smidigast att ha så att alla gick igång med stereon.Men en del vill ju kunna stänga av dom när man vill och även då kunna ha stereon på..Hoppas att du löser det på ett smidigt sätt som passar dig..men glöm inte säkringar... | |
|
Dra strömmen till bateriet. sätt en strömbrytare inne i bilen. Du vill inte att den ska vara på jämt. Inte så krångligt lite pul bara. Rydberg |
|
|
oki.. hmm..får se hur jag gör..men tack för hjälpen grabbar.. ha`re! |
|
|
Nån som kollat för mycket på Fast and the Furious? ;o) Nädå... Hoppas det blir bra! //Koffe |
|
| nope.. skulle faktiskt ha köpt det för 2-3 år sedan (till min dåvarande bil)... fast då hittade inte jag någon i sverige som hade sådana.. (däremot i tyskland..men blev aldrig ngt inköp då) | |
|
En kompis hade blåneon på sin bil när en tjej(blond) kom fram och frågade varför har du ett solarium under bilen? Han svarade - Jag spar tid och mekar och solar samtidigt.. hon svarade - dumt om du är skitig och solar då blir du inte jämnbrun bara lite onödigt vetande |
|
|
Kul histora faktiskt, kan tänka mej att det var gott garv efteråt. Samtidigt så håller jag med bruden lite, man har ju svårt att fatta vad i h-vete man ska med neonljus under bilen till???? Det är fritt att kleta på vad man vill på sin bil det är var persons ensak. Jag har bara så svårt att se det funktionella eller fräcka i att ha neonljus på, i, eller under bilen. (obs inget personligt mot någon). Felix Icq#133904233 |
|
Psycotic |
Tjenare ~fille~. Jag har en granne som säljer sånna där lysrör till ett ganska schysst pris. Dom finns i olika längder och e mycket lätt att installera, har gjort de åt några polare.....skulle nog själv aldrig sätta såna under bilen. Tycker att dom passar bättre i nått porrigt rum kanske. Ha de bra. Psycotic |
|
tjenare.. ja.. de kan man ju fråga sig varför man ska ha det, min anledning är nog mest att de e en kul grej, att bilen syns mer, och kanske på kvällen, att folk lägger märke till att den kanske oxå e stylad eller ngt.. vet inte riktigt själv egentligen, kan se snyggt ut helt enkelt på en nice bil. ha`re bra.. |
|
| Lysrör under bilen? Var inte det en sån där vulgo-grej som var populär för sisådär tio år sedan? Du kanske skulle ta och montera såna där coola studsande stötdämpare som gangsterraparna har på din E30 också? :-) Oftast blir överstylade bilar väldigt pinsamma i betraktarens öga. Risken är nog tyvärr större att du blir utskrattad istället för beundrad om du kommer med ett solarium undr bilen. | |
|
Hallå Ställer en fråga till alla er som säger att filles idé med att sätta lysrör under bilen är pinsamt och töntigt: Skulle det inte vara bättre att försöka att hjälpa honom med bra inlägg istället för att säga era åsikter i frågan, och vad ni tycker är snyggt eller inte. Jag tycker själv inte det är snyggt, men det tror jag fille sk**er ett stort stycke i, vilket han också borde göra. Har man inget bra att säga är det bättre att hålla tyst! Lycka till fille!! |
|
| Tycker bara det är hemskt när ett stycke kulturhistoria som BMW E30 våldtas på detta sätt. Men visst, det är ~filles~ bil coh han gör vad han vill med den. Lycka till! | |
|
oki.. va en j-vla massa inlägg helt plötsligt.. de flesta som verkar ju tycka att de ser kaos ut på bilen.. öhh..och? om ngn tycker att de e fullt så e de väll upp till den..eller hur? smaken e som baken.. ngt som jag tycker ser helt j-vla mobbat ut och som säkert många har här är färdiga spoilerkit.. bilstyling handlar faan inte om den som har mest pengar och kan köpa färdiga kit.. bilen ska faan va personlig.. gör egna spoilers mm.. använd fantasin grabbar?!!! |
|
518i slow mobil |
tycker lysrör är häftig att ha. Om du får ihop allt kan du maila hur du gjorde. p.c@home.se Lycka till! Letar efter bra m10 2L till bra pris! |
| japp..de ska ja göra ..ha`re! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.