|
|
|
|---|---|
|
Med anledning av de senaste tidens hemska olyckor, så letade jag upp denna artikel igen, många som inte sett den antar jag. Skrämmande testresultat mellan en Bmw 525 och en Volvo960. Båda bilarna,som är fjärrstyrda kör i 100km/tim,och frontalkrockar Länk ///FrIIk | |
|
Jo det där var ju på Motorjournalen för ett tag sedan Ja man blir skrämd när man ser sådant. Varje gång man möter en bil på vägen är ju en risk... |
|
|
Ja videon (TV) var mer skrämmande än stillbilderna. Det klippet eller värre borde alla se! M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
| Någon som vet om dessa filmer finns att ladda ner på nätet någonstans? Vore mycket intressant att få se detta reportage. | |
|
-->Contz Har hittat filmen på DC, laddar den för tillfället och kommer att lägga upp den på FTP om den är nånting att se. kommer nog upp nån gång nästa vecka skulle jag tro. |
|
| icho: vad heter filen på DC? | |
|
Tveksammt om du hittar den, sitter på 10 hubbar nu o endast EN person har den men den heter 100km krocktest Volvo vs BMW.mpg |
|
| Ok, tack. Nej den fanns inte ännu. Men snart så dyker den nog upp! | |
| Håller just nu på att tanka upp den på en kompis ftp, kommer snart att finnas på Länk krocktest Volvo vs Bmw.mpg | |
| nähepp, de blev de visst fel på den länken... Länk Den ska nog fungera bättre. Annars får ni vä lkontakta mig via ICQ eller MSN om jag ska skicka den... | |
|
Haha, tredje gången gillt då eller..? Men den här gången har jag testat länken... Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.