|
|
|
|---|---|
|
Tjena! inte för att jag har problem med mina lyftare, men ändå nyfiken på vad det kan kosta att byta lyftarna? mvh Daniel | |
|
Kolla in motornord.se. Dom går väl på 200:-/st. Sen beroro det ju på om du gör jobbet själv. Annars så går väl det säkert på ett par tusen på verkstad. Mina lyftare var dåliga, men jag pressade ur skiten ur dem (värmde dem och pressade ihop dem med ett skruvstäd), och nu är dom bra. Detta råd fick jag av Per Edvinson som säljer en hel del grejor här på BMW-power. Man får tacka Per för detta. Besparade mig 1500:-. |
|
|
Tjena! hmm .. tror du man vågar på sig att pressa skiten ur dem ?? är det lönt oxo iofs?? ha d! mvh Daniel |
|
|
Har inte den ena motorn i diskussionen hydrauliska lyftar och den andra mekaniska??? Dvs inte alls samma procedur och förmodligen dyrare till M50 om det ens går att "laga". Är inte ett byte det svar som har diskuterats i forumet tidigare? Mvh Carsten |
|
|
M50 motorn som sitter på 92:an har hydrauliska lyftar och e lite dyrare än mekaniska, men jag tänker gå på att byta mina, är det svårt att byta ? mvh daniel |
|
|
ingen som gjort det?? bytt lyftarna på en bmw 325 e36 ?? / daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.