|
|
|
|---|---|
gangsta_toth |
Har bara hört bra saker om deras vax. Här är en rätt kul länk: Länk |
|
Hej, Jag beställde från: Länk Tror de är de enda i Europa som distribuerar Zaino. Danjo |
|
gangsta_toth |
Tackar för länken. Blev du nöjd? Vad var det du köpte? |
|
Jag köpte deras Clay bar Z18, Schampoo Z7, Polish Z2/ZFX samt QD Z6. Var mycket nöjd med resultatet. Enda problemet var när man la på Z2/ZFX. Var svårt att inte få på för mycket, det krävs oerhört lite till varje lager. Jag körde följande rutin: 1. Tvätt Yes 2. Clay bar 3. Tvätt Z7 4. 3M SMR 5. Tvätt z7 6. Z6 7. Z2/ZFX 8. Z6 9. upprepade steg 7-8 3 gånger (eller fler) Upprepa med Z2/ZFX var 3:e månad ungefär. Det som gjorde mest för utseendet var nog 3M SMR. Som alltid är ett ordentligt grundjobb nyckel till framgång. Mycket bra hållbarhet på Zaino, och lätt att underhålla finishen med deras schampoo och QD. /danjo |
|
gangsta_toth |
Låter som det är något att gå efter Är inget putsb*g direkt, visst vill man ha stil på grejerna. Du har inga bilder på resultatet? |
|
Tyvärr inga bilder. Zaino funkade bäst på coupén som har den bästa lacken samt klarlack. Fär cabben tänkte jag testa med 1Z produkter och polermaskin nästa helg för att få bort alla smårepor. När detta är gjort tar jag Zaino som sista försegling. Zaino kan inte göra något åt skavanker i lacken, bara förstärka ett gott förarbetet optiskt samt försegla och skydda. /danjo |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.