|
|
|
|---|---|
Touring Steffo |
Nån som har några erfarenheter om försäkringsbolaget Tennant? Det börjar bli dags att byta bolag. |
|
Jag har endast goda erfarenheter. Absolut billigast för min del... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
måste instämma! Väldigt smidiga att ha å göra med (När man kommer fram) och bra pris. Stort minus är dock att man alltid får sitta minst 20 min, men ofta 40 min i kö för att komma fram till kundtjänst. /Cronor |
|
|
TENNANT Försäkring bildades i december 2001 genom en sammanslagning av norska Tennant Forsikring och dåvarande Scandinavian Underwriting Services AB (SUSAB). Samtidigt bildades också inom koncernen Försäkringsaktiebolaget SUSAB. Touring Steffo: Det finns för övrigt en hel del att läsa om både Tennant och Susab om du använder dig av sökfunktionen. roadZter |
|
Touring Steffo |
Man bugar och bockar! |
| Jag ringde Tennant idag. De försäkrar inte M5:an och på 540:n var de >20% dyrare än IF. | |
|
Kane, skulle dom ta din 540?? Min 530D vart det tvärnej på!! "Den är alldeles för stor för oss" "Vi kan bara erbjuda trafik till den" För mig vart det BMW Original försäkring Polarbear |
|
| Orginal absolut bäst! | |
| henell: Yes, 540'n var inga problem (förutom priset då....). M5:an var det tvärnej på. | |
|
Hmm, nog får jag för mig att en 540 är "större" än en 530D, men jag har nog fel :) Kane: Skulle dom helförsäkra bilen eller? Vad skulle du få för pris? Polarbear |
|
| Helförsäkring, 1500 mil, kring 12.000:- (Sthlm, villa, ingen under 25 år som förare). | |
|
Ok, då var det ju hur som helst inte intressant. Men det var roligt att dom kunde ta din 540 till ett skyhögt pris men tvärvägrade att överhuvudtaget ge ett pris till mig. Polarbear |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.