|
|
|
|---|---|
DeeNo |
Ett av de fulaste stylingprojekten jag skådat. Jag vet inte vad ni tycker men jag gillar det inte Länk |
|
Hamann har gjort det igen... Jens |
|
| Vidrig, och den där känns ännu vidrigare att se när jag missade två kompisar som var förbi i en "vanlig" E39 M5 för någon timme sedan! | |
|
Klaga inte! ;) Länk /Manray/ |
|
| oh guud, fulare kan det inte bli | |
|
Det där var så bedrövligt fult och vedervärdigt att man inte ens kan skratta åt det :-( Mvh, Kalle _____ Länk |
|
| Å fy fasiken! :( | |
|
Hemskt! Att dom får lov att fortsätta med sina hemska projekt! Förstår inte att nån vill köpa deras skräp! Om några år får man väll som med många andra modeller drömma om tiden när det fanns fler fina orginal M5 E39:or än sönderstylade. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Grymt snygg bil, snygga lycktor med ;D | |
|
Tycker inte det ser ut som Hamann... Mvh, Robban |
|
|
Glömm det visst en utav deras groteska special projekt Mvh, Robban |
|
Aldric |
Woohooo!! En StarFighter 2099Xi! Eller nåt ... :( "Citius, alius, fortius" MvH Dennis |
| Snygga fälgar iaf!... | |
|
AAAAAAHHHH skandal ________________ BMW is not a car, it's a state of mind. |
|
|
Skärmbreddningen är INTE Hamann, fronten och baken är det. Så här kan fronten se ut på ett mer sansat bygge: Länk Hamann's breddning till e39 (M5): Länk Länk /Wille |
|
| Det är ju trevligt att folk har hobbies men varför hamnar alla mindre smakfulla stylingar på de BMWs som är snyggast ifrån grunden?:=) | |
|
Halloj Grabbar. Det är inte Hamann som byggt den där bilen. Deras nya projekt är faktiskt snyggt precis som M5 an Daytona, Men det är ju min åsikt. Glöm bara den där bilen för den såg verkligen taskig ut. Mvh Lotus Omega Nr 940 |
|
|
kan man inte få den fulare än sådär?:D Mvh// Jonas Min Bil: Länk |
|
|
X-Max: Nej fulare än sådär är en omöjlighet att få till. :) Man både skrattar och gråter samtidigt. :) /Lazze Länk |
|
|
Såg dyrt ut men då har jag allt sett snyggare!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.