|
|
|
|---|---|
|
hej. tänkte höra om det är nån so vet var man kan få tag i skylthållare förutom på bmw. sålde de inte såna här på autopower förut?? //johan | |
|
Skylthållare finns att få tag på oändligt många ställen. Sen om det ska stå nått specielt på dom är en annan sak. Innan när sidan hete bmwpower så såldes det skylthållare med den texten men inte nu längre. BMW Club Schwedens hållare är ganska snygga tycker jag och går att beställa på deras hemsida, Dock endast för medlemar! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Tjena! varför inte höra av dig till din favorit bilhandlare & be honom skicka en gratis??? Det är ju kanon reklam för honom/henne.... |
|
| finns att köpa på bmw och kostar 225:- st= ren idioti då det är gratis reklam för bolaget!!! de är inte alltid så smarta som de förväntas vara | |
|
ok..då blir de att åka till bmw å handla. den gamla var det nån som behövde tydligen. |
|
|
bakmiki: Vad var det får hållare? låter som ett helt osanolikt pris i alla fall! Jag köpte en på BMW solna med texten "BMW när du älskar att köra" för några månader sedan och den gav jag runt 40:- för om jag inte minns helt fel! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Det finns väldigt diskreta och bra skylthållare hos LIKA produkter. Även till den nya "EU-skylten." Jag köpte en sats med sådana EU-skylthållare och de sitter perfekt! Länken till deras sida är: Länk |
|
|
Jag har alltid fått skylthållare av bmw när ja frågat, i samband med service osv. Sök först, fråga sen, Bitte! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.