|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har en BMW M3 som jag funderar på att sälja nu till sommaren. Älskar min bil men blir nog tvungen att sälja den pga dålig ekonomi... Tänkte höra med er hur mycket ni tror att man kan få för den? Här kommer lite fakta: års.mod -97 Estrorilblå 9300 mil full servicebok, alla papper finns svensk såld nyskick, aldrig vinterkörd dubbelklimatanläggning stora färddatorn airbag svart skinnklädsel AC-snitzer krängningshämmare fram och bak Sänkt Stereoanläggning byggd av PM-shopen, Focal framsystem, Genesis fourchannel steg, specialgjord baslåda med DLS UR10 | |
|
Hej Skulle tippa på att dom kommer att ligga kring 170-175 000:- klassen i mitten på sommaren! Mvh |
|
| men borde man inte kunna få mer iom att den är svnesksåld? | |
| 180.000 >>>> 190.000:-om du har tålamod. 165.000 >>>>>175.000:- om du har bråttom. | |
|
verkar vara en riktig pärla! Är ingen expert på sånt här men ett utropspris bortåt 190-200kkr är väl inte för högt? sen prutas ju alltid lite... skulle tippa på 180 iaf! |
|
| okej, tack för tipset. Har slängt ut den på blocket och här på autopower. Hoppas bara ngn kommer och kollar, för den är i absolut toppskick... | |
|
Ett tips bara, en bil från -97 med 9300 mil på mätaren är aldrig i nyskick... möjligtvis toppskick men som ny är den inte. Retar mig på sådana annonser. |
|
|
Håller med Hubbe325! Inte ens en viss M3 med 3300mil kan betraktas som "nyskick" =) Toppskick är ett bra ord! Mvh Tobias |
|
| Sen så är det ju också många som skriver att deras bilar är i toppskick, men när man får se dem så är de i verkligheten bara i "bra skick"... sånt kan också irritera | |
|
kan hålla med, verkar som en övervägande del av alla bilar som är till salu är antingen i "nyskick" eller "toppskick"........det stör mig för att så är inte fallet......snart skrivs det "bättre än nyskick" ;) |
|
-BeeMWe- |
MatroxMGA: Så sa man nog för 50 år sedan också, och idag stämmer det att bilar från den tiden är bättre än nyskick :) |
|
Sådär, nu har jag ändrat i annonsen från "nyskick" till "absolut toppskick"... Känns som ett bättre ordval :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.