|
|
|
|---|---|
|
lite saftigt pris kanske vad skall man betala för en sådan här bil. Länk | |
|
Så farligt var väl inte priset? Om det nu är en nyrenoverad motor i den. Är den jättefin och med ny motor så är det nog ett befogat pris. |
|
| Den var dyr. 20.000:- max | |
|
En halvbuskig sådan liggger 10-15000 spänn. Döm själv om du kan få Mer bil för pengarna... alfatok.... |
|
|
Det sitter en gammal M20 i den och den är vit o det drar ju ner priset en del! --- Min E30: Länk /Chrille |
|
|
för en 88:a 30papp aldrig i livet 16 år gammal bil fy fan jag fattar inte folk..alltså det är bara överpriser överallt! kolla i tyskland vad man kan hitta dom för jämfört med i sverige och vissa som kräver mycket pengar för sina bilar är också tyskimporterade!!!! ÖVERPRIS! |
|
bustorp |
Lite intressant i det hela hade varit om man visste hur mycket bilen hade gått. Det kanske hade kunnat försvara det höga priset en aning. OK, vit är väl ganska iskallt. SLITI: Jag tror att tillgång o efterfrågan styr priset oavsett var bilen kommer ifrån. Tyskimporten kan väl inte vara mycket sämre, alla BMW kommer från Tyskland och jag tror inte dom slits mer i Tyskland än våra Volvo 850 slits i Sverige så att priset därför skall vara lägre. Buskar o rufflarbilar finns här också. Men framför allt så måste skicket o delvis milen avgöra i första hand anser jag. Och som jag skrev inledningsvis, tillgång o efterfrågan. |
|
killen vill inte gå med minus ju efter en renovering på 18000kr MvH Bmw 4-ever |
|
|
Det var ett väldans hackande på priset här..... Bilar i den här åldersklassen är omöjliga att värdera utan att ha sett dem "live" Ett vrak från 88 är väl inte värt mycket, en rostfri pärla med ny motor bör väl vara värd 30 tusen utan problem. Bra mycket underligare tycker jag det är att folk köper nya BMW för halvmilionen med vetskap att de tämligen snart är värda noll och ingenting.... |
|
|
SLITI:HA HA bara du får köpa billigt är du nöjd? Grabben vill väl ha lite avkastning på sin investering, hade kunnat lägga 25kkr för den om jag va på jakt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.