|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Mitt skåp blinkar en gång och det är oranget! =) M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
| Jodå, det blixtrar när bilderna tas i mörkret. Kommer inte ihåg vilken färg det var men det blev rejält ljust ;). Värst var ändå hur överraskad man blev och att man nästan på vrider bilen in i mötande körfält (kamerorna sitter ju vid vägkanten, vi har högertrafik, man vill instinktivt bort från det som man reagerar på). Visst, det skyltas om att automatisk hastighetsövervakning sker på vägen, men kamerorna står ju inte precis logiskt utspridda utmed vägen. Kör man inte ofta på vägen ifråga så... Visst får man skylla sig själv om man kör för fort, men om man t ex vill ta sig förbi en gammal SAAB 99 som kör 78 km/h så brukar i alla fall jag försöka göra det så snabbt som möjligt. Då kanske man är uppe i 110 km/h i några sekunder innan man lägger sig på 93 km/h igen. | |
|
Man kan inte missa skåpen om man är "vaken"... M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk |
|
|
Ett drygt inlägg om blixtarna bara. Ni har ju diskuterat lite olika färg på dom, röd, gul osv. Dom skiftar väl helt enkelt färg efter årstid/högtid. Rött under jul, gult under påsk som någon sa :) //Drygaskämtensförening |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.