|
|
|
|---|---|
|
Är de verkligen så dyra? Tänkte byta upp mig till en sådan med minst: m3-paket, sportstolar minst delskinn, digitala klimatangläggningen i bra skick och inte mer än 15000 på mätaren. Men alla som motsvarar detta ligger ju på 110000-120000 tycker jag. Hade tänkt att jag inte skulle behöva lägga mer än 50000 imellan, coh jag lär väl inte få mer än 55´eller nåt för min 325:a. Tycker 328:erna verkar väldigt dyra i annonserna, säljs de verkligen för de priserna?? En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! | |
|
Ring och prata pris med dem. Iofs så verkar det som att du har relativt storta utrustnings/milkrav vilket kraftig begränsar urvalet. Hittar du inget vettigt hemma återstår resterande EU att hitta något vettigt i. /Simon |
|
| Har svårt att tänka mig att de går för de priserna. Sålde min som motsvarar dina krav i höstas för strax under 80´. | |
|
Det var ju riktigt synd att du inte skulle sälja din nu då T.P... Annars verkar ju dessa fina eller? Länk Länk Den sista är ju RIKTIGT fin tycker jag! Men dyr också... En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
| Hej, hade en 328 -95 med 9000 fullservade mil, all invändig utrustning, m3-front + m3 speglar utvändigt. Fick sålt den för 108000:- i höstas och jag tycker att en riktigt fin 96-98 kan vara värd 110000:- men då skall den vara i samma skick som min var när jag sålde den (Fin färg du har på 325an, hade samma på 328an) | |
|
Ja det kan du ha rätt i men då skall den som du säger vara i riktigt riktigt fint skick. Synd att du sålt din då annars har jag ju kunnat köpa den! Ja färgen är det inget fel på :) En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.