AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
894

vårens första ursotning av M535 e28 M(3,8)

monterade nya sänkfjädrar och stötdämpare,och bytte alla bussningar i framvagnen, fixade o trixade o justerade lite...sen va det dags för en seriös provrunda.fyfan va det går när man ligger på 6-7tusen varv på tvåan o trean ,190km/h på trean 7000rpm kastar i fyran o bilen drar som faaan vips upp i 230km/h på E4an vid sätra ungefär, släpper på gasen lite pga idioter i vänster filen...viker av E4an o åker till garaget, drar lite piruetter på parkeringen på 2an,härligt med lite gummirök i lungorna...kommer att bli en jävligt rolig sommar :) Mpower forever
Grubbe
Japp.. Även jag sotade ur kärran en sväng idag. Hade kameran med mig.. synd att jag inte kan lägga ut filmen någonstans bara.. =/
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Tur att du inte körde ihjäl någon av "idioterna" i vänsterfilen....
Sån körning hör hemma på bana!
¨
Du bara pinsam som skyltar med sån idioti här....
pinsam kan du va själv...jag har läget under kontroll när jag kör...att du kör som en räka kan inte jag göra nått åt
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
En säker räka iaf....
Håller med Mosse...Ska man köra så som du gör gör man det lämpligen på bana ELLER mitt i natten på en öde motorväg....

"Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de"
det va ju mitt i natten!!va ju inte precis rusnings trafik lixom
Gu
195
Gumpy
330 -01
Skrämmande inställning... Finns en tråd här om en ung tjej som blir påkörd av en alkoholpåverkad kille. Titta in på den... Du behöver inte vara full för att orsaka något sådant...
Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
Här finns bilderna som Gumpy talade om:
Länk

Riktigt läskigt att se.

Måste hålla med om att det är ganska larvigt att skryta om sina fortkörningsbravader här. Om man nu vill hålla på och leka så kan man hålla det för sig själv.

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Fy fan....det var det värsta jag sett & läst....
En tankeställare onekligen...

Detta gäller inte bara dom som kör / kört onykter utan även dom som sysslar med streetracing i bebyggt område / innerstaden...

Och du, "MPower E28", det är inte meningen att vara taskig mot sig här på forumet, jag älskar precis som du hög fart, & njuter av det, MEN riskera aldrig dina medtrafikanter när du gör det!
Om du blåser på i 230 på allmän väg så kan det stressa en oerfaren eller äldre förare till att göra misstag & förlora kontrollen över sin bil, då spelar det ingen roll hur bra koll du har, eller hur...

Titta på bilderna i länken & fundera på saken...

Drive safe!

/K
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.