|
|
|
|---|---|
|
Tänkte om det fanns någon/några här som skulle kunna ge mig en ungefärlig värdering på min 325;a då jag funderar på att sälja iväg den och köpa mig något mer ekonomiskt som bruksbil. Till saken; BMW 325 -87 Ca. 17000 mil Motornordtrimmad (chip, kam och något gjort med toppen har jag hört) Cirrusblå Blå vanlig sliten inredning (dock är grå sportinredning i tyg på G, tyvärr även den inte i bästa skick, instegshål + två revor i förarstolen) Dimljus Tacklucka Lackad original spoilerläpp & vinge Simonssystem Sänkt (Jamex förmodligen) Vita mätartavlor M-ratt & knopp (sliten) 17" SMC Strike H med nya däck Lite sprucken instrumentbräda Ytrost på dörrarna och i en av skärmkanterna. Går annars bra i maskin & låda, alltid gått på Mobil 1 syntet sedan ny, dock börjar bottenstocken låta illa i lådan. Med andra ord en klassisk ungdoms-E30=) Så äntligen, hur mycket tror ni att jag får? /R Gustavsson | |
-BeeMWe- |
Du kan klämma ut 30 papp om du rubbar bort ytrosten. Men det lär inte gå på en grisblink att få den såld heller tror jag. |
|
Snarare strax under 20.000 tror jag. Sprucken instrumentbräda... Hur lyckas man med det? Mr C |
|
| Njae, nog är 30000:- att ta i lite men nog får jag över 20000:- för den. Sprucken bräda är lite av ett av alla E30-syndrom tyvärr, brukar spricka precis där förvaringsfacken börjar på ovansidan på brädan... | |
-BeeMWe- |
Jag hade klämmt ur 30 ;) |
|
Men köp bilen av mig då=) Maila & bjud; ) /R Gustavsson |
|
|
Ja, köp den vet ja! Mr C |
|
-BeeMWe- |
Hehe nej tack. Nästa E30 som inhandlas skall det skäras i. |
| 25'-30' kr | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.