|
|
|
|---|---|
|
Hej. Har en 523 -96 med enkel-CD. Vill koppla in en baslåda och undrar om någon vänlig själ vill berätta hur jag enklast gör det? Har inget slutsteg (original) i min bil. (Har sökt, men hittar inget som beskriver detta riktigt bra.) /Edvard BMW CS # 4503 Länk | |
|
som du fortfarande har ståendes i mitt förråd så köp gärna hans gamla =) --- WWW.JK-RACING.SE |
|
|
Hehe... =) Är i första hand ute efter inom om just högnivå/lågnivå. När jag vet hur detta löses, så ska grejjerna inhandlas. :P /Edvard BMW CS # 4503 Länk |
|
|
tada Länk --- WWW.JK-RACING.SE -Uppe nu! |
|
|
Hej igen. Det ska gå alltså, men inget som jag ger mig på i första hand... /Edvard BMW CS # 4503 Länk |
|
|
Har en ny fråga; Vilka färger är det på kablarna till mina bakhögtalare (+ och -) och remoten? /Edvard BMW CS # 4503 Länk |
|
|
En baslåda (sluten eller basreflex) monterad tätt med element (och ev. basport) mot skidluckan/armstödet funkar utmärkt. Du slipper spela för grannskapet och får in ljudet i kupén där man sitter och lyssnar. Tag bort själva luckan, sen kan du öppna/stänga armstödet efter behag. Lågnivå ut från stereon finns tyvärr inte, länken ovan bygger tydligen på modell med slutsteg i skuffen. Du kan kolla på mektipset som finns på forumet "lågnivå och scannermontering", men om du inte vill löda i stereon så funkar det utmärkt med hög till lågnivå omvandlare som du kopplar in på högtalarkablarna bak i bilen, finns att köpa hos billjudshandlarna. Färgerna på kablarna finns i beskrivningen till "lågnivå och scannermontering", sen kopplar du bara detta till ditt slutsteg och baslåda. FP |
|
| k1mzo: Hade du en bandpasslåda till salu?? Har du bild på den?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.