AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.576

snyggast bmw

Sida 2 av 2
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Jag tror att jag lägger min röst på E21, E23 och E28 som delad 1:a. Mycket tätt följd av E24. =)
Men ska vi nämna ombyggda bilar så är det ledigt Kilanders E30 "338t".

MVH Morgan.

Länk
haimaul
Om man bortser från pre-E-kodsbilar (597/503) är E9 i en klass för sig. Sen måste jag, efter att ha plockat ut min i tisdags, säga att jag är ganska svag för E24...

Av nyare modeller är E39 en favorit i M-utförande, och mörka E38:or har en alldeles särskild elegans.

Why pamper life's complexities
When the leather runs smooth on the passenger seat
haimaul
507, inte 597, förstås...
al
371
alfatok
850IA -91,735 IAL -92, 530 IA -03 (E60). 3.0 L -75
Haimaul:

Jo, av E- kodsbilar är det nog E9 och kanske en grann E3 också..

alfatok....
al
4
altren
528i -86
645 cab (E63) kan vara den snyggaste bilen jag nagonsin sett. Aldrig närmare än bakom ett skyltfönster, men ända ...

Länk
Alla BMW har ju sin charm, men om man enbart ser till utseendet, blir det E24, E31, E9 samt E38 i Alpinatrim. Underbart!

MVH,
E38B12
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
altren//

Jag såg en sådan krockad på en bärgningsbil på BMW i tyskland. Nästan samtiliga arbetare på BMW Hamburg stod och tittade på när bärgningsbilen körde med den till bakgården. :(
Ra
385
Rammstein
523 e39 '99 Biarritzblå met
Går väl emot strömmen här förstår jag, men E60 är den absolut snyggaste bil som någonsin har gjorts. Jag kan inte vänta tills jag får lägga vantarna på en sån.

Rammstein: Ingen fara, det är väl kul för BMW att någon tycker om den... ;-)
Ra
385
Rammstein
BoogieElvis: ja, så får man väl se det. Sen är det ju lite kul att det kanske inte dräller av dem som det gör av alla andra modeller. Fast en riktig ensamvarg blir man nog om man köper en E65...

BMW is not a car, it's a state of mind.
Ek
496
Ekan
323i Coupe -00
Jag röstar starkt på 645 Cab jag med, den har det där lilla extra som skapar en riktigt fin bil.

Länk
da
1.996
danielb
I4 M50 -24
”De gamla Kalle Anka är bättre”
”Det är bättre ljud på vinylskivor än på CD”
”All musik efter Beatlestiden låter likadant”
”Gamla BMW är snyggare än de nya”

Håller med rammis här, E60 får ALLA andra bilar att se ut som fosiler!
Ra
385
Rammstein
Den slår knockout på allt, faktiskt. När den kom kunde jag stå och bara stirra på den hur länge som helst och ändå inte fatta hur den var funtad. Det rycker till i nacken så fort jag ser en, jag bara måste glo på den som en jäkla uggla. Ingen annan bil har haft den inverkan på mig förut.

BMW is not a car, it's a state of mind.
Snyggaste modellerna är E38 tillsammans med E24.

Fulast är E36. Hopplöst trött på alla sönderstylade bilar. E36 har tagit över den anrika rollen som ungdoms-raggarbil efter Volvo 240/740. Tragiskt.

Priset för mest råbarkade utseende går till E30 M3. Gärna i SE-utförande. M3 CSL är också läcker.

Av Banglekarosserna kan jag acceptera 6-serien och Z4. Övriga modeller väcker anstöt. Stadsarkitekter förena eder och förbjud dem ty de förstör vilken stadsbild som helst! :-)
Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
E3 och E9 är brutalsnygga.

E60 och E63 i mörka färger snyggast i dag.

Fulast är Isetta, Compact och X5. Tycker jag då.
Ja
709
Jacky Ickx
530dXA -16

BMW CS #08252
E34, E24, E28, E21, E3, E9...

Håller med bjoreck i omdömet om E36...

/Ante
Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
Det är sant att det finns många sönderstylade E36, men det gör inte modellen som sådan ful. En tidig, välskött E36 helt i original (gärna i svart eller mörkblå metallic) är ju tvärsnygg.
Bjoerck: Att tycka att e46 väcker antstöt är kanske att ta i något :)

Jag tycker nog att "stundande" M6 kommer bli en av de vackraste skapelserna som lämnat fabriken.
m3 e46 CSL är även den en vass kandidat.

Sök först, fråga sen, Bitte!
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.