|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| vilken bmw tycker ni e snyggast förutom z-modellerna oxh x-modellerna | |
|
Den här är snyggast: Länk |
|
| e46 alltså....ja tycker nästan e36 för den håller än idag | |
| Tycker E38, E39, E60 och E61 är fin-fina! | |
|
det finns mycket gott att välja mellan! tycker att denna inte är speciellt ful=) Länk men den är mer sexig än snygg... något vackrare bilbygge än denna får man nog leta efter Länk perfekt bil! /Cronor |
|
|
Bortsett från Z4 (som vi inte fick välja) så är tidernas snyggaste BMW E31 tätt följd av E34 och om man bara ser till de som tillverkas nu så är det väl bara E63 coupé som får hjärtat att slå lite snabbare. Har inte en liknande tråd varit uppe förresten? ;-) Mvh Elvis |
|
|
Ingen tvivl. Denna bil är snyggast. :D Länk |
|
|
Alla röstar väl på sin egen bil... men själv så föredrar jag en slank 6a ;-) Även en e9cab ser verkligen inte fel ut |
|
|
I topp ligger E24 tätt följd av E28 /Martin |
|
| E46 utan tvekan. Titta och njut av bilderna. Länk | |
| just nu kanske e46 e snyggast men om man kollar tidmässigt så är ändå e36 snyggast..den kom väl 91 och är idag bland den snyggaste bilarna...den måste h varit jävligt snygg på den tiden oxå | |
|
Jag tycker tveklöst att E-31, E-32 och E-34 är de snyggaste bilarna BMW gjort. |
|
|
507 och 503 alfatok.... |
|
|
E63 är i en klass för sig! /Lazze Länk |
|
|
bättre än såhär blir det inte.. Länk Länk ..hick |
|
Gemini__ |
Lyssna på "gurr", han vet vad han talar om... =) Länk |
|
E46 M3 CSL ....mmmmoms... :-) Länk "Freude am Fahren" |
|
|
jag måste nog också säga m3 csl fast nya m5an... Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Jag är väl lite färgad av bilen jag har... ;) Men jag måste säga att en fin M3 E36 Coupé i originalskick med snygga fälgar är mycket vacker.... |
|
|
-02 och E9 Helt klart... ...sen är ju som sagt E31:an inte helt ful heller... /Niklas |
|
|
503 Sedan E24. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.