|
|
|
|---|---|
bmwdr |
Hittar ingen som kan göra vid el cabbar!?! Någon som vet?? Jag vet om att BMW gör det men jag lämnar inte in det för det timmpriset som dom tar när dominte vet vad som är felet!! Har en kompis som jobbar på BMW men han kan inte heller göra vid det (dålig med tid) Min är helt död! Vinden i nacken en skön sommardag ;) |
|
Tja... dum sak att säga kanske men... har du kollat alla säkringar?? min dog igår.. kollade alla säkringar de såg hela ut, men när jag satte i nya i alla tre så funkade cabben igen.. blev förvånad eftersom de såg hela ut.. de va 25A-säkringen som va kass... lycka till... LeeRoy |
|
bmwdr |
tack så mycket, ska kolla det.. Var sitter dom säkringarna?? Vill att den ska fungera ju!! Vinden i nacken en skön sommardag ;) |
| Vad betyder "göra vid"? | |
bmwdr |
Laga!!!! Hmmm.. att göra vid en bil.. vad betyder det??? Vinden i nacken en skön sommardag ;) |
|
tja... det är säkringarna 7, 35, 43 som är till cabben..... sitter i säkringsboxen.... i min så var det nr 35 som va paj.. motorerna helt döa :-( lycka till... LeeRoy |
|
| Hmm ja de måste vara lunda-mål i såna fall för de har jag aldrig hört...=) | |
|
och det är inte så att någon dragit i det förbudna handtaget under baksätet som frigör cab-motorerna? I så fall ska cab-motorerna tryckas tillbaka (de sitter under inredningsmattorna "framtill i bagaget"). Har du otur hamnar de i osynk och måste kalibreras men har du tur funkar det att bara trycka tillbaka dem. /Patrik, 325i cabrio -94, BMW CS 4096 Länk |
|
bmwdr |
Jo den har jag dragigt i några gånger! I och med att den inte har fungerat,... Vill ju få ner cabben.. :) Någon annan som kan veta?? Vinden i nacken en skön sommardag ;) |
|
Har du tryckt tillbaka motorerna efter du dragit i spaken. Annars har du problemet där... Annars skulle jag åka till BMW och ha stora plånboken med mig. Lycka till! /Patrik, 325i cabrio -94, BMW CS 4096 Länk |
|
bmwdr |
Japps det har jag!! :) varör skulle det blir dyrt annars?? Vinden i nacken en skön sommardag ;) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.