|
|
|
|---|---|
| är det nån här som har en e46 med m-paket 2... jag skulle gärna vilja se lite bilder | |
|
Samma här.. Finns ju här oxå men man måste tydligen va medlem. Länk Bmw om du älskar att höras.. |
|
| Sebbiis va ska du köpa för e46 | |
|
adu... minst en 328cupe E46.. Saken är den, att jag köper inte en sån om den inte har allt i utrustningsväg, har varit i span på en sån nu i 3månader sett från 99:or till 01:or med "rätt" utr men till ovanligt höga priser... Bmw om du älskar att höras.. |
|
|
Får förhoppningsvis på mitt nya M-Tech2-paket nu i veckan, ska uppdatera galleriet med lite nya bilder då. Som Sebbiis säger, Länk är en perfekt sida om man se stylade e46or (både orginal/eftermarknad). De har ett forum som heter "E46fanatics showroom" där du kan börja leta lite efter bilder. Att bli medlem är gratis, så det är bara att regga sig. / Peter |
|
|
Skall montera mitt M-paket i veckan..skickar bilder direkt. Mvh |
|
|
Inget nytt om M-pack beställningen Razvan? Gick det att få tag i? Bmw om du älskar att höras.. |
|
|
Just nu är det fortfarande omöjligt att få tag i paketet till det priset, sorry, men jag håller min uppdaterad hela tiden angående bmw originalgrejer. |
|
|
Just nu är det fortfarande omöjligt att få tag i paketet till det priset, sorry, men jag håller min uppdaterad hela tiden angående bmw originalgrejer. |
|
|
Ska beställa en 320d Touring Individual med M-pkt 2 idag men den kommer inte förrän till hösten :( /Johan |
|
| Razcan: Vad hende med den förra tråden om gruppbestälning? Glöm inte att skriva upp mig på listan över potensiell köpare til M-paket. Send mig en mail om det blir aktuelt igen! Sej bara ifrån lite tidlig om du kanske får til nåt, så jag kan halde av lite pengar. | |
|
Johan99: Fint val :) Vad blir det för färg? I min profil ligger det bilder på M-paketet på coupe och touring. ///Egget Länk |
|
|
Egget: Japp hoppas det blir bra :) Den blir Mora metallic. /Johan |
|
|
Morten M Den tråden togs bort av någon anledning..de tyckte det var "reklam" tydligen. jaha.. Men som sagt, jag återkommer angående M-paketet. mvh |
|
|
Kolla mina bilder. / Joakim Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.