AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
474

naviproblem mk1

bmw777
Har fått problem med min navi vägrar att uppdatera aut måste söka in manuellt så att ant fungerar visar dock väderstreck tvärtom någon som har en idé
Visa användare
1.173
Sail
E89 Z4 -09

Jaguar XKR -07
Jaguar S-type 3,0 Executive -99
Du har inte köpt en ny CD av senaste version utan att uppdatera OS:et. Då kan märkliga fenomen uppträda.
bmw777
har kört den innan med samma skiva utan problem har dock haft problem med ström fått start hjälp har nu bytt batteri
bmw777
glömde säga att jag provat med gamla skivan med samma resultat det finns massa av säkringar som ser hela ut bak vid batteriet
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
PRova att reseta hela anläggningen. Gör såhär: Nedanför ejectknappen på CDRomläsaren finns ett litet hål. Böj ut ett gem rak eller motsvarande. Tryck mjukt och försiiktigt in gemet där. (Knappen till reset sitter där innanför). Annars kanske en OS uppdatering kan vara på plats. Den går nog bara att utföra på BMW verkstad eller motsvarande. I värsta fall kanske det är Navienheten som har givit upp, då gäller utbytesenhet= Dyrt.

Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-)
bmw777
har hittat felet en kabel som lossnat bakom läsaren nu går även den perfekt BMW4EVER
Hej vilken kabel hadde lossnat för dig?
Jag tror att jag har samma prob...

Livet Leker!
Säger Peter!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.