|
|
|
|---|---|
| Satt o läste på importguiden , där stog det på några checkpunkter som man skulle kolla efter : Kolla så att alla emblem märke sitter kvar !!! vart nyfiken på vad det skulle va bra för ? om de saknas på en bil vad är det som kan va fel isåfall ? | |
|
Eventuellt krockskadad? Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Maxad: Exakt vad har du läst? Och var i importguiden har du läst det? Mvh /Janne, AutoPower.se |
|
|
Att emblemen saknas på bakluckan på många tysksålda bilar är inget ovanligt ,då många tyskar beställer sina bilar utan modellbeteckning.Kolla på utrustningslistan "modellschriftzug entfall" /Micky |
|
|
Vi beställde vår utan modellbeteckninig, då vi tyckte det var snyggare utan... Ha det :) BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
| Synd Sim, då är din bil krockad och skruvad...;) | |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Hej! Jag känner inte heller igen den meningen från Importguiden. Lite nyfiken på var Maxad har hittat den, för i så fall har tryckfelsnisse varit framme. Jag har i alla fall inte skrivit något sådant.... mvh Johan |
| okej jag ber om ursäkt jag letade efter den men såg att det tog skrivet i tidningen IMPORT BÖRSEN på sidan 18 andra raden så jag hade inte läst det här jag hade bara blandat ihop de men vilket fall så står det så i tidningen | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.