AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
746

Har jag Larm eller inte?

Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Nu är det så här att på min nyckel har jag tre knappar, en är det BMW symbol på, och de två andra är en bild som visar att bagageluckan öppnas och den tredje knappen är en PIL som pekar nedåt. Vad är dessa till och vad har dessa knappar för funktion? Trycker jag på dessa så blinkar en röd diod i nyckeln. Nu till frågan har jag original larm? Jag ser att en röd diod blinka vid stereon, men jag låser inte bilen med knapparna!

Jag har testat en gång mot bilen men inget hände? Jag har beställd en svensk instruktionsbok, jag förstår ingenting av det tyska. Finns det någon här som har samma sorts nyckel? Tacksam för svar.
Bmwsymbolen låser bilen
Pilen öppnar bilen
Bagageluckan öppnar bagageluckan

Min bil har en diod under backspeglen.
Visa användare
533
Jackass
523i -99
på min 320 blinkade det vid stereon. Jag hade larm på den. Gör så här. Lås bilen, gå med nyckeln till bagaget o vrid om o öppna..börja det tjuta så märker du =)
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Tack för era svar. Jag har även en liten diod högst upp i mitten av backspegeln, den blinkar dock inte, det beror nog på att jag inte aktiverat larmet. Jag som trodde den där konstiga pricken på backspegeln var sensor för automatisk avbländning:)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.