|
|
|
|---|---|
|
Jag har hittat en uppsättning ACS fjädrar på ebay och undrar ifall någon har erfarenhet av dem. Skulle de tex göra någon skillnad på min bil. Jag har redan BMW:s sportchassi (E46:a). Tack på förhand | |
|
jag har de på min m3 e36:a så jävla grymt! kör med bilstien dämpare grymt nöjd! Min bil Länk |
|
bmwdr |
Det gör skillnad jag lovar!! Har nya ACS på min Cab och det är grymm väghållning, helt klart nöjd till 100%... Finns inga bättre fjädrar tror jag.. Inte som har har haft.. Har haft RH men inte alls samma sak.. Vinden i nacken en skön sommardag ;) |
| Har ACS dämpare... fjädrarna vet jag inte... Men tror det är ACS med! Har iallafall en GRYM väghållning! ;) Släpper inte det minsta lilla när man inte vill det! | |
bmwdr |
Som sagt dom är mycket fina!!! Vinden i nacken en skön sommardag ;) |
| Tack för era inlägg, nu skall vi bara se ifall jag kommer vinnande ut ur budgivningen. | |
|
Så det är ACS man ska satsa på om man kan välja? Hur mycket kostar dom nya til e46:an (ca)? |
|
| Enligt OCl-Brossons prislista kostar de 3400kr. | |
| För en eller fyra fjädrar? | |
Bmw ludde |
Priset lär vara för alla fyra.. Bilen Länk |
| Nån som märkt nått illa med komforten när ni satte på dom fjädrarna? Att bilen blev stöttig eller så? | |
bmwdr |
Absolut inte.... Vinden i nacken en skön sommardag ;) |
|
Hörde mig för hos BMW vad de skulle ha för att byta fjädrana, och först var han tyst i en halv evighet innan han undrard varför jag ville byta. Sen gav han mig ett pris på 4000spänn. Är det verkligen en rimlig kostnad. Kollade med en annan firma som servar BMW och de gjorde det för 2600:- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.