|
|
|
|---|---|
|
Tjena Har en 325i -92 utan färddator tyvärr ;( men har hört mig för på flera håll att kablarna kan finnas där ändå. Så att man kan köpa lilla eller stora färddator och bara koppla in. Stämmer detta ? Sen undrar jag om någon vet hur man får bort Rucklicht defekt från check controlen ? Vet att det har att göra med att jag har bytt till lexus baklyktor men borde finnas något sätt att lösa detta ? Visdom av en svunnen tid.... | |
TobbeBMW |
Om du får tag i en en "färddator" får jag köpa din checkkontroll då?? Min har displayen gett upp på. Säg ditt pris i så fall. Skall du byta till nån färddator så ska du nog ta den lilla, den stora har två kontakter, och finns det något fördraget så är det säkert bara en. Kan kanske eventuellt fixa dej en färddator i utbyte mot din checkkontroll. Intresserad, kontakta mej på ICQ: 55663522. |
|
Tror med stor sannolikhet att du är rökt i fallet om den stora datorn. Det var inget fördraget till min 320 i alla fall. Tror bara det var fördraget i e30/e28/e34. Akta dig för begagnade färddatorer på annonser. Displayer som saknar siffror är en vanlig sjuka, och folk som vill tjäna pengar och luras är också många... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.