|
|
|
|---|---|
|
Va på Elmia idag... där va en E36 M3 med Turbo... 700hp och 900nm... fy fan säger jag... fett tryck! Grymmt vrid ju... 900 é ju helt ofattbart | |
|
Det är Kimmos M3:a! Ja den lär nog röra på sig nu i sommar! ;-) Hällre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30 (Bygger pulssplitt grenrör till M3 E30) |
|
|
Det är Ted´s M3:a.. BmW äR aLltid BmW!!!! |
|
|
Vi har en trimmad Cittra i vår monter, med 550 hkr och 750 nm. Den gör 0-100 på 2,4 sekunder, slå det om ni kan :) Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Bonje: He heee.... Jag har ingen M3:a... Har en M-Coupe´! Var förresten ute o testmappa lite idag upp t ca 4000 varv... Satan! Byggde nytt system på CuuPPen härom dagen... Dubbelt 3 tums ifrån grenrören o ända bak, helvete vilket vrål o vad hårt den går... Blir nog lite pulver iaf... Mvh Kimmo! |
|
|
ÅÅÅÅÅÅååååå!!!! Fan va kokt man är ibland! Ursäktar så mycket! Jag vet inte vad jag tänkte på riktigt..... Satt ju precis innan och läste om Teds bromsning i nya Bilsport innan jag skrev..... Tänkte Ted och skrev Kimmo! Vilken jävla dyslekiker man är!! Haha!! ;-) Hällre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30 (Bygger pulssplitt grenrör till M3 E30) |
|
|
var det inte han som skulle köra en 10:a på lågprofil? =) --- WWW.JK-RACING.SE |
|
|
Hej. Det fanns en till 325 E36 turbo. Någon som vet något om denna bil? /Edvard BMW CS # 4503 Länk |
|
|
Bumper: Vet tyvärr inte vems det kan vara, har dock sett en röd sån som byggts nånstans i landet... Hur går det med din? Börjar det bli klart? Verkar funka finfint med Smt:n i min iaf, dock inta färdigmappat på långa vägar men det kommer... Skulle inte du ha ett Smt i din sen??? Återkommer med lite mer info om systemet senare, så du/ni vet... Mvh Kimmo! |
|
|
Hej Kimmo. Jepps, SMT6 siktar vi på i första hand. Jodå, det går bara bra... Jesper jobbar på bra. =) Denna 325 turbo var nog orange. Minns inte riktigt färgen. Dock så såg jag att det satt STM6 i den och i specen stog det att den kördes med mapsensor. /Edvard BMW CS # 4503 Länk |
|
|
Hej igen. Här finns den röda M3 turbon: Länk /Edvard BMW CS # 4503 Länk |
|
|
Okej... När tar du ut bilen? Till sommaren...? Vad siktar du på för siffror ungefär...? Kan vara lite klurigt att få till det med Smt:n i början men det brukar lösa sig. Jag har fått strypit soppan som satan, men då kör jag ju oxå med s t o r a spridare. Har ju dock en stor Lmm oxå. Ska börja mappa lite seriösare vilken dag som helst, så får ni lite rapporter... Hälsa Wång o tacka för lånet av Lambdan! Mvh Kimmo! |
|
|
Man gick ju runt och tittade på alla otroligt vackra bilar igår på Elmia. Jag blev dock mest kär i E30 338T. Det är väl Kilander som byggt den? Den var ju så OTROLIGT vacker, jag tror att jag tittade på den i minst en halvtimme. =) Sen när man hittade M3 CSL med ESS kompressor så fick man ju ett fruktansvärt habegär. För att inte tala om den 700hk starka E36:an. *dreggel* Man blir ju så sugen på effekt under huven. Synd att det är en brist man har. =( MVH Morgan. Länk |
|
|
Hej igen Kimmo: Effekten vet jag inte... men ska ladda runt 1 bar. Tanken är att bilen ska bli klar i sommar och mappas för att sedan plockas ner för lack, fälgar, bromsar mm mm så att den är helt klar till sommaren efter. /Edvard BMW CS # 4503 Länk |
|
m3turbo |
jimbooo: Att jag skulle köra en tia på lågprofil har jag ALDRIG sagt. kan däremot minnas att det skämtades om det när nån skrev ett inlägg gällande min bil. /mvh m3turbo |
D-diddy |
Kalle Hansen: den trimmade cittran, har den något med ditt efternamn att göra?? David. "The unattainable is invariably attractive" |
|
det är bara vad jag har hört, att du skulle va den första som kör en tia på lågprofil --- WWW.JK-RACING.SE -Uppe nu! |
|
m3turbo |
Jimboo: Har inte ens en tanke på att försöka.... Har M/T ET Street till det. mvh |
| Fan Ted, eru vaken så här dags...... Hälsn Kimmo! | |
|
ok, låter gött, hoppas att du kör på emmaboda? --- WWW.JK-RACING.SE -Uppe nu! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.