AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

6- och 8-Serien
659

Språk färddator 850

Jag har olika språk i färddatorn,ett för felmeddelande och ett för funktionerna,hur gör man för att få samma språk på felmeddelandena.
Ingen som vet........??
Visa användare
366
joholm
BMW X6 M
Hej Sura

Tror att detta uppstått därför att strömmen brutits med ngt annat språkalternativ än tyska valt vilket är "default". Har för mig att du kan välja tyska som språk och därefter plocka av batteripolen och på så sätt reseta systemet. Därefter väljer du det språk du föredrar och får samma i samtliga displayer.

Ju fortare du kör-desto kortare tid utsätts du för risker!
Visa användare
366
joholm
BMW X6 M
Mycket fin E31:a förresten. Får emellanåt lite sting av saknad efter min gamla 840 i hjärtat.

Ju fortare du kör-desto kortare tid utsätts du för risker!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.