|
|
|
|---|---|
DONNIE.B |
Tjena guys!! jag var nere på strippen i onsdags , där en m3a fick pisk av en Citroen Xsara i rullande start,antingen så var han i m3an riktig kass på köra eller så var cittran trimmad för den lät en hel del.Har inte dom 167hk original?man blev lite paff över att cittran vann likaså föraren i m3an som parkerade bilen fint på plats,Det finns en alban som har en e30 som är trimmad tävlade mot mitsubishi evo med 400hk killen är från danmark,första rundan gick till dansken pga fyrhjulsdriften nr2 var det lite jämnare,och sen testa dom i rullande start då fick mitsun rejält med stryk.Undrar hur han har trimmat e30an,säkert med turbo,kan påpeka att killen är helt utan vett kör som en bankrånare dom som har sett honom köra vet vad jag menar,men det måste vara rätt roligt att piska en nästan helt nu EVO med en gammal e30. see you!! |
|
Hur såg E30 ut? Kan vara Rafael (rafko på www.autopower.se ). Han är väl klar med sin nu skulle jag tro. "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
|
OoooOOops jag är visst redan på autopower. haha trodde jag var kvar på zatzy :) "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
|
haha..verkar som du börjat festen tidigt idag Cruzze::)))) ///M3 |
|
|
Det kanske var Kenneth Hansen som provade sin cittra? :-) Mr C |
|
| Nopp inte rafkom3 det är nasser (alban) med 325 turbo | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.