|
|
|
|---|---|
|
Ska den inte vara upplyst, tog isär min för att försöka byta lampa, men döm om min förvåning när jag inte fann någon lampa?!? Min: Länk /Erik ///Tänk först, meka sen... | |
|
Nope, ingen lampa där. Endast till PRND432. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
japp den ska vara upplyst! Det ska finnas en liten diod i mitten, kan vara svart! Lampan alltså. MvH Bmw 4-ever |
|
|
japp den ska vara upplyst! Det ska finnas en liten diod i mitten, kan vara svart! Lampan alltså. MvH Bmw 4-ever |
|
|
micke klart att kanppen för S E */M ska vara upplyst Det är min! Däremot kan man köpa en sats så att alla läge för automaten vid växelväljaren lyser! MvH Bmw 4-ever |
|
|
PRND321 Skall det inte va nån lampa, men sportknappen e som gjord för en...konstigt att det inte sitter nån där. Min: Länk /Erik ///Tänk först, meka sen... |
|
|
ja just det erik! MvH Bmw 4-ever |
|
|
du får skaffa en från skroten eller köpa på bmw en sådan knapp! För det ska finnas en lampa i knappen/väljaren för S E */M. Detär inte så någon tagit bort dioden så att det inte sitter någon där? Har för mig att det ska finnas en mekartips på detta! MvH Bmw 4-ever |
|
|
Fel av mig. Blandade visst ihop det lite... Ska naturligtvis vara tvärt om mot vad jag skrev tidigare.. Var nog inte riktigt vaken. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
fjamsetramsa |
Jag tittade på min..den va inte ens inkopplad..är det ett tillbehör?? knappen har nog blivit ditsatt tidigare 730ia-89 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.