|
|
|
|---|---|
|
En M5:a 99 på autocenter i salem rönninge En M5:a 99 på cartrade i Stockholm hoppas att någon kan hjälpa mig /Dasse | |
| Sök på cartrade och du hittar spännande läsning!!! | |
| Du kan även söka på Autocenter och få lite spännande läsning!!! | |
| jojo,men är det ingen som har sett bilarna "live" eller vet något mer om dom (dom är svensksålda) ,är bara bilarna kanon så skiter jag i om säljarna är typer. | |
|
Låter otroligt att man kan tänka så! Faktiskt helt sanslöst!!! Hur tror du då vi ska blir av med skumma handlare och människor som inte kan skilja på rätt och fel!!! Det blir bara fler och fler skitbilar som tas in till Sverige och det är inte bra för någon. |
|
|
ml99: Sa han precis inte att dom är sv.sålda? Och om ngn säger ngt illa om en handlare, betyder det att bilarna är skrot? Dom har kanske 3 % missnöjda kunder, och resten nöjda...men vad vet du om sådant?! Mer sanslöst att man kan tänka, så som du gör! Tänk på att man oftast bara får höra om alla dåliga köp här på forumet, och sällan om de bra! |
|
|
Tack TFK. Tur att nån förstod vad jag menade. Det räcker med att gå in på Theanders i Lund för att hitta en sur säljare,dock säger det ingeting om att bilarna är skit för det. Konstigt att ingen har sett bilarna jag frågade om eller vet nåt om dom. /D |
|
|
När man har läst, hört rykten och har egna erfarenheter av en handlare är man inte alltid så intresserad av att kolla på bilarna hos dessa, kan vara en förklaring i detta fall, vad vet jag... Jag har bara dåliga erfarenheter av den ena handlaren. Mr C |
|
|
Vad är det ni inte fattar. Svensksålda, Tysksålda eller Italiensålda, det är inte det som det handlar om! Varför inte tänka lite längre! För mig är det helt obegripligt hur man inte kan förstå att om man handlar hos handlare som har ett väldigt rymligt samvet då gynnar man ju dem och de kan fortsätta att hålla på med detta. Det finns ju spaltmeter om åtminstone en av dessa handlare och då borde man väl förstå att inte allt står rätt till. 3%, var kommer den siffran ifrån???!!! Kan det lika gärna vara 30% eller 93%? Vad är det för dumt argument mot att gynna uppenbarligen skumma handlare. Nu är det kanske inte så att just dessa två handlare är skumma det vet ju inte jag, men inställningen att det är ok att gynna dylika handlare trots vetskapen att inte allt kanske står rätt till tycker jag är vansinnig. Om just dessa bilar är ok och man säljer 10 andra som inte är det, är det då fortfarande ok att handla av dem? Ja, jag blir helt matt och tänker inte kommentera detta mer nu. |
|
|
de behöver inte vara skitbilar bara för att de är skumma handlare. |
|
| WAN: läs igenom igen, det är det ju inte någon som sagt! Det är ju inte det som det handlar om, hur många gånger måste det upprepas!!!!???????????????????? | |
|
köpt två bilar av cartrade inga konstigheter. |
|
| som jag sa,JAG FRÅGAR OM BILARNA, INTE SÄLJARNA OCH DERAS GAMLA AFFÄRER | |
|
Vissa kanske har blivit lurade av firmorna i form av skruvade bilar/vrak osv. och självklart rekomenderar dessa folk INTE d här firmorna oavsett vilken bil det gäller. Själv så förstår jag d som vill varna spekulanter för skumma firmor, det är inte bilarna som gör firman skum UTAN det är firman som gör bilarna skumma igenom att "lura" sina köpare om d nu gjort det. Sedan om bilen är SV såld/tysksåld/japansksåld kvittar om firman är skum. det går ju även att krocka i sv och göra en "fusklagning". Ny bild 28 mars- Länk |
|
|
japp det är därför jag frågar om bilarna |
|
| Men då gynnar du ju dem, eller??? Och sen kan de fortsätta att lura andra människor. Helt sanslös inställning! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.