|
|
|
|---|---|
|
Hej alla! Har lite strul med ena elhissen, passagerar sidan (Coupé). Den åker upp och ner som den ska när man använder dörren. Men när man använder knappen... nedåt funkar bra, men uppåt så går den bara upp 10% av gångerna jag trycker upp.. Fattar inte hur den kan gå nedåt när jag trycker uppåt.. Klickandet låter som att relät sitter i dörren.. eller ? Gissar att det är ett relä strul.. | |
| För att förtydliga mig, så åker rutan nedåt oftast när jag trycker uppåt.. | |
|
Lyfter tråden! Någon som vet var relät sitter? Jag har i och för säg en limo om det nu är någon skillnad? /Mvh Dido Bmw Följer Inte Utvecklingen. Dom Leder Den! |
|
| Jag hittade mitt fel iaf, var bara knappen som strulade. | |
|
JhonnyB: Menar du knappen som bryter strömmen helt till alla? el va de bara knappen till en viss ruta? /Mvh Dido Bmw Följer Inte Utvecklingen. Dom Leder Den! |
|
| Det var knappen till en viss ruta, testade med en annan, och då funkade allt igen. | |
|
Okej Tack! Men alla har tyvärr dött för mig! river snart hela bilen!! :( Neh men jag håller på o plocka ner den, har tagit dörrsida o under instrumenten än så länge! Hoppas någon vet svaret på mitt problem? /Mvh Dido Bmw Följer Inte Utvecklingen. Dom Leder Den! |
|
| garanterat kall lödning i relät, det ligger bakom ratten, finns bara ett mitt i, underifrån sett, på min var det ljusblått. | |
|
Ruben: Tackar så hemskt mycket o tack till alla andra också såklart! de va en kall lödning, precis som du sa! |
|
|
Jag har samma problem (centrallås, fönster samt taklucka) funkar ej. De funkar ibland, bytte relä och då funkade det en stund sedan gick säkringen bytte säkring, funkade att låsa en gång säkringen gick, provade en 10A säkring den gick på en gång. Några förslag? kortis någonstanns? eller kan det fortfarande vara relät glappar eller som inte funkar? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.