|
|
|
|---|---|
|
Hittade en anons här på 4st 17" alufälgar. De verkar sitta på en E36. Krävs det alltid spacers vid montering av E36 på E28 lr gäller det bara vid t.ex väldigt breda fälgar? Det är inte lätt när man har det svårt! | |
|
Jag kunde då inte montera min brors E36 320 standard alu hjul på min E28 fram. Bak gick det, men inte fram. Och det saknades nog 1,5cm innan dom skulle gå fritt. Annars använder jag E34 M5 17" hjul. Dom passar klockrent. MVH Morgan. Länk |
|
|
Tjenis. Det gäller ju att kolla offseten på fälgarna, om den är någotsånär lika som "orginal" så bör det inte vara några större problem. Har själv 17" och 225 fram och 255 bak :) |
|
| det går alldeles utmärkt, bara du använder spacers....hade själv 1:a modellen utav E36 M3 fälgar på min M535:a, har för mig att jag använde spacers som var 20-25mm. De var av fabrikatet H&R...tänk på att om du skall använda dig utav sådan tjocka spacers så måste dom ha navstyrning! | |
|
Var kan man enklast och billigast köpa spacers? Det är inte lätt när man har det svårt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.