|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag funderar på att köpa en m5 av årsmodell -91. Skulle gärna vilja ha lite synpunkter från er som kan det här med m5:or & kanske också ägt en... Tack | |
|
sök på m5 3.6 , finns masssssssssor att läsa :) Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Har själv letat just en M5 3,6 några månader och precis hittat en som verkar bra. Råder dig att kolla bilen ordentligt och inte gå på första bästa! /// Nicke Länk - Under utveckling, måste köras maximerat i 1024*768 |
|
|
håller med.du kan se fram i mot sena kvällar med långa telefonsamtal och reser runt om i svergie. Obs man köper bil med kännsla å den kännsla kommer från magen.när du ser den bil som väntar ska de nästan med en gång kännas i magen |
|
|
Ska väl egentligen inte säga nåt då jag köper "min" bil på onsdag, längtar... =) /// Nicke Länk - Under utveckling, måste köras maximerat i 1024*768 |
|
|
Lycka till nicke, mvh/trucker Länk Länk NY |
|
|
Man tackar, nu blir det farligt i Gävle trakten =) /// Nicke Länk - Under utveckling, måste köras maximerat i 1024*768 |
|
|
Vad kostar en helförsäkring på en.. Låt oss säga en m5 -91..? pxz |
|
|
Beror helt på hur gammal du är, antal skadefria, var du bor och hur du bor om du har garage/larm osv. Jag betalar ca 20,000 helf./helår hos länsförsäkringar. 3 skadefria, 22 år gammal, karlskrona. Sen spelar det ingen större roll om det är en 3,6 eller 3,8 dom kostar cirka lika mycket. (har kollat) Mvh Jojje |
|
|
9677kr helf. / år. Kollade många och bmw orginalförsäkring var helt klart billigast för mig. /// Nicke Länk - Under utveckling, måste köras maximerat i 1024*768 |
|
| Jag betalar 9284 eller nåt å den står ändå skriven där inte man borde ha en dylik skriven Angered | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.